2016年1月28日 星期四

華服日生日會

今年雖然一早就知道學校有華服日, 不過媽媽無特地去買華服啊, 只係穿去年多買嘅呢件背心, 雖然唔算好靚, 不過都還算可以啦!!

我總係覺得小朋友越大, 穿起華服就越無咁可愛~
期待已久嘅呢一日終於都到, 我家小B真係好開心好興奮好期待, 呢個小朋友今朝仲一早就自動自覺起身換衫等返學,  跟平時每天都賴床嘅佢, 簡直係判若兩人.  :p
希望你今日返學玩得開心啦.  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 得小朋友越大, 穿起華服就越無咁可愛 ==> 同意, 所以真係要著多幾次

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意X2,所以小朋友細個我都會買新年華服,因為細個著先可愛 XD

      刪除
    2. 對呀,細個著先好睇同可愛,大左就冇咁QQ了....><""
      依家要著多D呀 ^^

      刪除
    3. 同意X4,所以我今年都叫婆婆唔好再買,我又係打算畀返舊年見華服背心燒腩仔著就算

      刪除
  2. 無咁可愛但小美人咁都幾好呀!

    回覆刪除
  3. 係呀。。女仔都好啲,可以靚女!! 男仔就....

    回覆刪除