2016年1月19日 星期二

CO2 Laser 打疣分享

說好的全身打疣一拖再拖下終於完成啦...  

當年陀小B時開始, 可能免疫系統出了問題, 加上大肚抵抗力又變弱, 結果不知從何時何日起突然長了幾粒像墨一樣的疣來, 起初真的不以為意, 以為係墨, 但後來發現有散開長出嘅情況, 加上後期肚子越大皮膚越乾我又不斷抓肚, 一唔小心抓損皮膚就傳染開去, 結果長出十多廿粒應該都無走雞了.  

直至生完小B我仍未有要去打疣嘅念頭, 因為始終生喺肚皮附近, 如果唔係著比堅尼的話根本就無大影響, 亦唔會有人見到, 所以就一直無再理.  但到陀妹妹時發現, 我身上像墨般一樣的疣又長多了, 除了整個肚皮附近都長滿疣之外, 就連胸, 頸都有呀, 簡直就係大範圍擴散, 不過當時仲覺得可以唔做打疣, 因為我無認真上網查找問題嘛.  

後來見有幾位朋友都有話去打疣, 我先認真上網睇究竟疣係乜東東黎...  原來疣係過濾性病毒, 而且仲會傳染架, 難怪我身上嘅疣會越黎越多啦.  而呢一刻我亦意識到唔可以再拖, 要快快將身上所有疣都消除, 否則惹開俾兩個女就慘了.

疣有好幾種, 而出現喺我身上嗰種就係扁平疣~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
(網上資料圖片)
疣

疣(Viral Warts)屬於過濾性病毒的感染,病源是一種名為人類乳頭瘤病毒 (Human Papilloma Virus﹐簡稱HPV)﹐能透過人與人的接觸而傳染開去。HPV的種類非常多﹐當中引發「疣」的只屬傳染性皮膚病的一種﹐跟性接觸感染的性病無甚關係。
常見位置: 面、頸、手背、四肢...
扁平疣(Plane Warts)是其中一種最為常見的疣。這類過濾性病毒非常普遍﹐大量存在於四周環境中﹔當皮膚表面有傷口﹐加上免疫系統較弱或本身體質較差﹐便會受此微生病毒感染。

患有扁平疣帶來的影響﹕
  1. 一旦感染了﹐皮膚表面形成肉色或淺啡色、質地粗糙的小粒﹐邊界清晰。
  2. 一般扁平疣雖然對健康無大影響﹐但會具傳染性。
  3. 若不處理﹐扁平疣會蔓延至非常多的數量﹐影響個人儀容。
  4. 很大機會會傳染給有經常接觸的人士﹐若家中有免疫能力較弱的小孩或老人﹐最好還是進行治療去除。
  5. 治療後會有傷口或有機會形成炎症後色素沉澱﹐建議由專業醫生來處理比較安全。
治療﹕
  1. 二氧化碳激光
    波長10600nm﹐能精確把疣的組織除去﹐特別適用於面部位置的疣﹐只需1-2次治療便可。
  2. 刮除術光
    利用手術刀片把疣的組織逐層刮去。
  3. 冷凍治療光
    以低溫氮氣使其壞死﹐繼而脫落。適合治療手、腳及及面積較大的疣。
  4. 外塗藥物光
    利用極酸性(A酸或水楊酸)藥膏﹐慢慢把凸起的疣移平﹐治療次數較多﹐效果亦較慢。
-------------------------------------------------------------------------------------------------- 
得知做CO2 Laser打疣除了可以找皮膚科醫生做之外, 宜家有好多美容院都有得做, 所以就多口問問做美容院嘅朋友同姑仔, 最後比較過兩間美容院價錢之後, 我決定去姑仔間美容院做.

*純粹個人分享, 所以我無刻意去影美容院嘅設備*

由於我身上長出嘅疣實在太多, 最後分咗3次完成...

(28/11) 第一次主力打肚位, 因為肚位真係實在太多太多啦, 而聽朋友講打疣都幾痛, 所以當美容師問塗唔塗麻痺膏時, 我當然話要啦, 仲要話塗大量嗰隻, 哈哈!!  塗完大約15分鐘左右, 美容師就開始幫我進行療程啦, 一開始時我真係超緊張, 之後美容師就先打一兩粒俾我感受下痛楚程度, 而個人都認為接受到, 亦無想像中痛, 之後美容師就開始不停打不停打啦, 第一次打疣已經係11月尾時嘅事, 我已經唔記得用咗幾耐時間去完成,  不過就肯定唔少於45分鐘囉.  打完之後其實無乜大感覺, 不過之後結焦就開始感到痕癢, 但我非常忍得手, 無刻意去抓, 沖涼抹身亦只係印乾, 最後足足兩星期先甩晒焦.

(12/12) 第二次主力打胸, 頸位, 經過第一次經驗我覺得打疣唔算痛, 所以今次我無要求塗麻痺膏, 直接開始...  胸, 頸位嘅疣唔算多, 大約30分鐘左右就完成, 而可能因為範圍唔算大, 即使結焦後亦未見有痕癢感覺, 大約都係兩星期先甩晒焦, 跟第一次一樣...未有留低任何疤痕, 讚呀!!

(16/1) 第三次主要打之前全身未完全甩掉嘅疣, 因為有D疣長得比較大同深, 而且之前嘅範圍實在太廣啦, 走漏眼打少一兩粒亦屬正常.  今次只剩餘十數粒, 所以大約15分鐘左右就已經完成啦...

雖然我姑仔係喺呢間美容院做, 不過唔係由佢負責, 而負責幫我打疣嘅美容師手勢真係好好, 加上完全無Hard Sell, 所以我真心推介俾有需要嘅朋友...

今次打疣, 我就係揀咗呢間...I Love Beauty!!
如你有需要, 不妨試試話我介紹, 可能會同我一樣享有優惠價啊, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言