2016年1月21日 星期四

《淘》學校生日會之小禮物

學校生日會每個月都有, 不過小B等做生日會主角就足足等咗好幾個月喇, 今次小B知道自己有份成為生日會主角之一, 所以一早就叫我準備定小禮物送俾同學仔...  -.-"  原本我真係無諗過要送小禮物架, 只打算買個生日蛋糕返學, 但既然小B開到聲要求, 咁我就唯有乖乖配合, 等佢開心一下.

其實諗小禮物都唔係一件容易事啊, 一黎又唔可以太貴, 二黎又唔可以太行, 最終想了好幾天終於決定淘卡通小毛巾做禮物, 反正每個同學仔都有需要用到小毛巾嘛, 送小毛巾好像比較實際呢.  ^^

每一條都有獨立包裝, 便宜又好看, 讚呀...
小小心意, 希望小B嘅同學仔都喜歡啦!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

9 則留言:

  1. 好靚呀,而且好實用,小朋友甚至家長都會好喜歡 ^^

    回覆刪除
  2. 嘩,好靚呀,有無link呀?
    我上次諗要買乜禮物比妹豬拎返學都諗到爆頭,最後响深水埗買咗啲set裝文具咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係有啦... ^^
      http://world.taobao.com/item/43583452568.htm?fromSite=main&spm=a312a.7700846.0.0.mpFye7&_u=lmng7ni759c

      刪除
    2. 多謝分享,好靚呀,我都想淘呢!

      刪除
    3. 淘定就岩架啦, 返學都有用丫嘛 ^^

      刪除
  3. 如果我係家長收到都會好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架...不過下年又要再諗過送第2 d野先得~

      刪除