2016年1月12日 星期二

♡親子活動●香港文化博物館♡

多間博物館於整個一月免費開放給市民參觀是眾所周知吧, 既然今日無節目, 我哋一於揀去近近地嘅香港文化博物館行下啦...

其實對於所有乜乜館, 物物館, 博物館等地方, 我同爸爸都真係一D都提唔起勁去, 不過只要一想到帶小B同妹妹去見識下應該算係一個幾好嘅親子活動後, 終於就踏出咗呢一步喇.  雖然場館今期所做嘅專題展覽我哋完全無興趣, 幸好都總算有個武.藝.人生 - 李小龍展覽俾爸爸睇下, 等爸爸唔好覺得自己完全中伏.

一入博物館正門不久, 我哋就見到有個兒童探知館, 小B同妹妹馬上就手拖住手跑入去, 嗰一刻我同爸爸都覺得好好笑, 大概呢個就係有手足作伴嘅好處.  ^^

雖然今日係星期日, 不過場館內唔算多人, 所以倆姊妹每樣都可以玩下...
爸爸教學中...
假裝置身在海底世界...
 與蟻后合照...
其實呢個兒童探知館, 我真心覺得幾益智....真係好適合小朋友.
玩完兒童探知館, 再上一樓及二樓展覽廳逛逛, 不過大家對於展覽廳內嘅展覽都無興趣, 好快行完一圈就走人, 反而三父女對放飛機就好有興趣啵, 哈哈~
下次一於帶倆姊妹去反轉科學館啦.  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言: