2016年1月18日 星期一

〈倆姊妹〉真‧好感情

雖然我自己都係有細佬妹之人, 不過我哋自小嘅感情都係好一般, 直至近幾年因為小B嘅出現, 我同我妹嘅關係先叫好少少, 至於同我細佬就一直都普普通通啦, 始終佢年紀細我太多, 不過慶幸嘅係佢一直都好聽我話囉!!

以前當我見到朋友們同自己兄弟姊妹嘅感情好到不得了時, 我真心覺得好羨慕, 所以我以前成日會幻想, 假如將來自己有囝囡, 希望佢哋都可以相親相愛, 如果能夠成為好朋友般就更加好喇...不過最終會係點真係無人知.

自從有小B之後, 我好快就已經想生多個伴陪小B, 直至妹妹出世, 我好開心見到小B表現得好愛錫妹妹, 雖然小B有時都會呷妹妹醋, 但只要爸爸媽媽做多少少, 小B應該係明白倆姊妹喺爸爸媽媽心目中地位係一樣, 無分高低嘅.  (希望倆姊妹都真係識咁諗同會咁諗啦 :p)

之前妹妹仲細, 即使小B好想同妹妹玩, 妹妹都未必會接受, 所以爭玩具, 打交, 嗌交時有發生, 但隨住妹妹開始大, 開始要同伴陪玩後, 倆姊妹嘅感情簡直係一日千里呀, 雖然偶然都仲會爭玩具, 打交, 嗌交等, 不過攬頭攬頸, 手拖住手嘅情況亦相對多咗, 暫時爸爸媽媽見到倆姊妹感情咁好真係好欣慰, 希望倆姊姊嘅感情可以一直好落去啦...  ^^
宜家倆姊妹有一半時間已經學會分享, 有好嘢食會分甘同味, 有好嘢玩又會一齊玩, 而且當兩個分開嘅時候, 大家亦會記掛住大家, 好好笑架~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 好可愛呀,好似孖女,出街有冇人話似啊 ? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無啵, 不過好多人話佢地似樣咗 :p

      刪除
  2. 小b果樣唔似2歲喎,佢地有d 似twins添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇呢幾張相又真係有少少似twins啵, 哈哈~

      刪除
  3. 單睇相都feel到佢哋有幾friend,哈哈

    回覆刪除
  4. 見到啲相好羨慕呀,我都好期待依日!
    成日見你形容細妹係cool妹,但同家姐一齊佢笑得好甜呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對住家姐時係開心嘅...不過一出到街呢就好似cool妹上身咁, 唧都唔識笑~

      刪除
  5. 我同你一樣,雖然有兄弟姊妹,不過細個嘅感情好一般,真係會好羡慕人哋啲好感情嘅兄妹,好彩依家妹豬兩姊妹都好好感情,令我覺得又感動又安慰

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我真心希望佢倆姊妹可以一直好落去...
      妹豬咁乖一定都會好愛鍚妹妹者, 相信佢地都一定會繼續fd~

      刪除