2016年1月6日 星期三

妹妹報N班後感

剛過去嘅11, 12月, 相信大部份家長小朋友都忙住去各大幼稚園Interview吧, 而我哋就因為只報了3間學校嘅關係, 所以不至於好忙, 但就因為媽媽太過大安旨意, 結果今年妹妹無N班讀囉...嗚嗚嗚嗚~

我同自己講, 我今年一定要為妹妹明年讀K班做好準備, 唔可以再咁大安旨意, 免得到時我又要刀仔拮大脾.

最初唔報咁多間學校嘅原因係因為我覺得妹妹明年K班已經有家姐嘅學校做Backup, 學校媽媽谷話有兄/姊在校讀有99%優先取錄, 所以今年N班只報了娘家附近較為好嘅3間學校, 一黎諗住明年已經有學校收, 二黎又諗住妹妹係2月B, 應該可以排到讀救世軍, 三黎今年唔係龍年應該會較大機會獲學校取錄, 四黎無理由N班已經要妹妹搭校車返學, 所以完全無諗過報遠少少嘅學校.

雖然最終妹妹係有Offer, 但半日班嘅Offer實在唔適合我哋, 所以幾經爭扎之後, 我連留位費都放棄無交, 一心就係等救世軍...  點知救世軍面試後, 再經過兩星期多嘅等待, 最終只得後補學位, 當我知道一刻確實係晴天霹靂 (雖然已有心理準備), 原因係排我之後兩個no.嘅朋友仔竟然入到, 但我哋反而只得後補, 當然我明白論按需要學位程度, 我朋友係絕對有緊急嘅需要, 因為佢哋係在職父母, 無姐姐亦無長輩幫忙照顧小朋友, 每日返工前仲要帶小朋友過海去保良局嘅托兒所, 所以學校選擇收佢先我真係無嘢好講...  至於排後補位方面, 我實在係唔太大信心, 雖然朋友都已經決定放棄學位, 但以先後次序計, 我前面仲有4位, 另外我問過學校亦講明除咗按輪候號碼之外, 校長又會加入其他因素而決定最終嘅先後次序, 以我哋呢D只讀一年嘅學生一定唔會有優勢, 而最終有無N班讀就唯有繼續等通知...     

其實以妹妹班212朋友仔嘅成功獲取錄比例黎睇, 今年算係較為容易有書讀嘅一年 (相對家姐當年龍年效應情況下), 但就衰在媽媽太懶懶閒, 太過老定, 結果攪到今年都唔知點安排妹妹好喇.  其實當收晒3間學校嘅通知後, 我心情真係有一陣子低落過架, 突然仲諗起不如幫妹妹報讀家姐讀緊嗰間學校嘅N班, 但諗深一層, 呢間學校N班只得下午班, 家姐就返上午班, 如果真係一個返上午一個返下午, 豈不是玩死自己又玩死婆婆.

而經過一個聖誕新年假期後, 我終於都睇開咗啦, 宜家仲疊埋心水俾妹妹開心多一年添, 一於有後補就上無後補就玩啦, 哈哈!!  

今次我得到嘅教訓係凡事都唔可以太過大安旨意, 做人做事都一定要有兩手準備, 機會係只留俾有做準備嘅人, 而機會亦唔會無啦啦咁跌落黎送俾你, 好彩...我今次損失嘅只係一個N班學位, 但我同自己講, 我一定會為以後每一件事做好準備, 唔會再等到事後先黎後悔.

共勉之~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

14 則留言:

  1. 其實有家姐帶住,妹妹讀唔讀N班都唔緊要啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係嘅, 不過妹妹性格唔好又痴身, 所以我地想去返學多d囉, 湊佢真係堅辛苦架, 而且佢絕對唔易應付, 應該拍得住燒腩仔嘅失常紀錄!!

      刪除
    2. 有家姐帶住學野係快點 .....

      刪除
    3. 認同, 佢比起家姐當年咁大時, 識嘅野多好多~

      刪除
    4. 完全同意艾菲,有咩都痴住家姐學習仲好,而且K又99%入,學有排返,唔需要失望

      刪除
  2. 嗯,如果一個返上午,一個返下午,真係好難攪,淨係接送都好頻撲,明白啊....希望妹妹最後會有全日offer啦~祝福你們 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家平常心, 不過我都希望最後有全日offer可以讀, 皆因妹妹實在太難攪啦, 佢都係要返學俾老師教下先得~

      刪除
  3. 我都祝cool妹有全日制學校收......

    回覆刪除
  4. 祝妹妹有得讀全日制n班~我下個星期先IN救世軍

    回覆刪除
  5. 我有一間救世軍(全日)未in,打去學校問,仲話排緊隊,我懷疑in都無得in ........

    回覆刪除