2016年1月13日 星期三

妹妹B ~ 23個月

時日如飛...話都無咁快妹妹B已經23個月大啦, 還有一個月就兩歲了, 唔知媽媽幾時先可以甩難兼甩身呢(發夢中), 哈哈!!
妹妹雖然係痴媽媽多D, 但其實佢都係爸爸嘅2號情人黎架, 當家姐唔為意時, 爸爸就會攬住妹妹不停錫, 不過唔知係咪因為爸爸一早已經俾佢嘅1號情人霸佔咗嘅關係, 所以妹妹都算好識趣, 唔會同家姐爭爸爸, 相反如果家姐痴住媽媽時, 妹妹就會想盡辦法搶番媽媽, 好好笑呢.

有日我哋問妹妹問題...妹妹話爸爸係家姐嘅, 媽媽係妹妹嘅, 究竟點解會咁樣分呢?!
呢個月妹妹有少少進步, 我指嘅進步係變乖乖豬啊 (唔讚得, 千萬唔好小氣).  可能因為呢個月多假期, 加上不同日子又分別有爸爸, 媽媽同家姐全天候陪住, 所以妹妹今個月唔算太痴身, 只要唔痴身有人陪玩, 基本上妹妹都會較少扭計嘅.  唔通平時因為我哋分唔夠時間俾妹妹, 所以妹妹先會咁樣?!

另外食晚餐方面都有少少進步, 食得快咗, 只係前排食藥嘅兩星期無胃口唔太肯食, 其餘時間都真係有進步啊.

認知方面都好強, 近排當我幫家姐溫習學校英文書時, 妹妹都已經認讀到某D字啦, 厲害厲害~
如果每一個月都可以令我有讚無彈你話有幾好呢...
妹妹加油啊, 你要繼續變乖乖, 做個人見人愛嘅可人兒, 媽媽支持你~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 妹妹應該係好想你哋注意姐,你哋錫多D攬多D佢可能會好D㗎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 佢確實係想我地注意多d, 當大家都注意佢時, 佢好少發神經架!!

      刪除
  2. 痴身可能係所有老二嘅專利,事關我家嗰位都係....(-_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通佢地想要追番家姐獨霸爸爸媽媽嘅時間, 哈哈~

      刪除
  3. 兩姐妹一人痴一個,唔洗爭 ^_^
    細妹咁勁已經認到字 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單嘅字都ok(但暫時都只係得兩三個)...其他都係認圖多, 不過有家姐帶住係學野快好多架~

      刪除
  4. 好快就乖乖架啦,哈哈哈(我都發夢中)

    回覆刪除