2016年1月26日 星期二

冷得我哋騰騰震

59年以來最低溫都俾我哋遇到, 唔知會唔會好快有機會俾我遇到3x年以來首次中六合彩頭獎呢, 哈哈~

剛過去嘅呢個週末, 天氣真係寒冷得好緊要, 事前我真係一度擔心倆姊妹會因抵禦不住寒潮而冷病架, 因為佢倆姊妹身體唔算強壯, 最容易就係患上傷風感冒, 加上小B氣管比較差, 所以早一星期我都特地去Uniqlo入定貨, 幸好最終倆姊妹都平安渡過了最嚴寒嘅三天 (唔講得笑, 千期唔好少氣呀, 臨近新年大家都唔可以病架).

而星期日最凍嘅一天, 平均都係1.x-3.x度左右, 我家小B更因為怕凍, 一度拒絕出門去玩, 真係估佢唔到呢.  最終全日我哋除咗由屋企坐的士返婆婆家之外, 其餘大部份時間都係喺被窩入面, 直至夜晚先齊齊落街打邊爐, 真係冷得我哋騰騰震呀.
至於星期一就因為只得3-7度天氣, 所以我一早已經打算幫小B請假了, 然而幸好教育署最終亦宣佈因寒潮而停課一天, 大家都可以安安樂樂留喺屋企避寒.

今日天氣稍為回暖, 小朋友都如常返學啦, 難得小B竟然無賴床, 可以精精神神上學去, 真心覺得小B好勁呀.

不過咁...大家都要做足保暖功夫, 記得唔好冷病啊!!
 包到剩係見到個頭  :p

 



我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 依幾日真係好凍,我今日都幫肚B著羽絨返學,驚佢凍親就大鑊啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過著羽絨, 不過uniqlo個款薄羽絨又好似薄得滯, 所以最終都係著番校褸~

      刪除
  2. 真係好凍,大家要小心保暖呀

    回覆刪除
  3. 好彩到今日已經好好多,但其實都仲係好凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然已經無咁凍, 但我都係覺得好鬼凍囉, 快d暖番d就好啦...

      刪除
  4. 我仲係覺得好凍....又落雨,簡直涷到入骨.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 因為落雨, 所以就算溫度高左但都依然好冷~

      刪除
  5. Uniqlo真係好抵,我也幫個仔入左2套。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超抵呀, 每年襯佢大減價時都會入定少少貨, 哈哈~

      刪除