2016年11月1日 星期二

K2 ~ 哈佬喂化妝舞會

一年一度哈佬喂又到啦, 今年一知道有化妝舞會後, 我已經問小B想扮乜嘢角色, 點知小B二話不說就答我要扮公主, 聽到自己個囡話要扮公主一刻, 我真心接受唔到囉...  但事實係佢快樂所以我快樂, 媽媽唯有實現佢所想.

原本媽媽打算淘一條Elsa裙, 但如果淘一條妹妹肯定會爭會呷醋.  幸好當我正心煩淘唔淘多條之際, 朋友知道小B話要扮Elsa, 馬上就話借出Elsa裙一條喇, 所以幾時都話, 朋友真係識多幾個都唔怕多, 哈哈!!

今日嘅公主...完全係未出發先興奮~

平時7:30先起身嘅小B, 今日7:30已經換好衫準備出門返學.  明明未夠鐘上校車, 但又堅持要早落街, 咁即係叫媽媽幫佢喺街影相啦...
 (原本話要帶埋個皇冠, 但帶完小B又話個皇冠令佢唔舒服, 所以唔帶.)
就係咁, 今日呢個小朋友好開心, 仲話自己係個靚公主添啵, 哈哈!  -.-"

P.S: 係咪所有女孩子都希望自己可以成為公主架?!  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言