2016年11月28日 星期一

田心消防局開放日

自從去過一次消防局開放日之後, 一直都好想再去多次...可惜等極都等唔到就近嘅消防局有開放日, 所以前陣子當知道屋企附近嘅田心消防局有開放日之後, 馬上已經決定要帶兩位小朋友去玩多次~~~

消防局嘅開放時間係12:30 - 5:00, 今次我哋一早12:35就去到, 但原來未夠12:30已經可以入局啦, 結果我哋去到時已經大排長龍, 爸爸見樣樣都要排隊當然唔高興啦, 但佢個囡堅持要排, 爸爸又可以點啵!!

首先我哋排隊換救護衫同電單車影相, 唔係講笑條隊唔算非常長, 但都排咗足足一個鐘, 我當然無乜所謂啦, 去得開放日就預咗樣樣都要排隊, 相反爸爸嘅面口就唔係咁好睇喇, 因為佢係一個極度討厭要排隊嘅人...黎緊下星期學校遊戲日又係要勁排隊玩遊戲, 我真係擔心到時爸爸又會變臉囉, 不過到時有咁多老師同學喺度, 爸爸實會好克制地變臉, 哈哈!

媽媽排隊時, 爸爸帶兩位小朋友周圍八下, 睇下有咩玩...順便影下消防車.
其實只要個囡開心, 排下隊又有咩所謂啵...
再黎跟救護員一起合照...
原本諗住叫埋妹妹一齊換救護衫影相架, 點知妹妹突然又唔肯影...

爸爸報告返黎話攤位遊戲唔太吸引, 而小B又竟然肯唔玩攤位遊戲, 就係咁我哋就去咗排迷官喇.  其實個迷官都幾無聊架, 排咗大約半小時, 入到去原來係黑麻麻, 伸手不見五指嘅, 純粹係憑感覺一直向前行, 然後轉咗兩個圈就到出口, 完~
兩點左右...爸爸已經嚷著要走, 而我見勢色唔對, 越黎越多人又真係唔太多嘢玩, 所以都選擇放棄!!

下次再有呢D活動, 我都係單拖約朋友去算喇, 唔好預爸爸...  :p
 




我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 我都諗住12月去,睇嚟我都要同我屋企嗰位極討厭排隊嘅妹豬爸講定,不過排一個鐘又真係幾金

    回覆刪除
  2. 我嗰日都喺度呀!!!! 我11點9喺附近食晏見已經排隊, 就馬上掉低飯碗去排喇, 12點3已經放人入去, 12點半已經淪陷喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..真係好誇張,我12:35去到已經見到人頭湧湧~

      刪除
  3. 小b好有耐性喎, 排咁耐都肯排!!
    你地個邊消防開放日咁遲開始, 我地粉嶺10點就開始..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢知道排完有得玩就OK囉...
      可能因為我地呢邊個局細,又唔多野玩,所以無你個邊咁早開,我見你地個邊有車車玩,好正啊~

      刪除