2016年11月8日 星期二

妹妹K班大作戰 - 1st Interview

說起來應該有點誇張, 因為今年已經喺我同兩個女連續第4年出戰幼稚園嘅面試賽啦, 黎到最後一年, 媽媽已經唔再緊張, 加上明年K1妹妹一定唔會無書讀, 所以大家都唔需要有壓力, 輕輕鬆鬆去Interview就可以.  而且我相信一切自有安排, 最終會唔會留校升K1, 稍後一定會有指引.  

第一個Interview係喺星期五下晝, 媽媽當然要請假陪妹妹去面試啦, 今次呢間學校我真係見足4年, 而幸運地去年妹妹係有上午班Offer架, 只係我哋覺得全日N班比較適合妹妹, 所以先放棄學位.

今年再報讀, 係因為有好幾個朋友嘅小朋友讀緊, 口碑返黎唔太差, 而且我覺得呢間學校比家姐間學校讀得輕鬆, 語境亦較家姐間學校好, 所以今年一於再試, 看看妹妹有無緣入讀.

妹妹: I'm Ready...我已經準備好出戰今年嘅面試啦~
面試時間係2:30, 妹妹應該開始眼瞓, 不過好彩妹妹無扭眼瞓啵, 只係去到學校初時有點呆呆豬, 喺大堂等候面試期間唔太肯玩, 但當每次有老師行過, 妹妹都有say Hi架, 好乖女.

直到去聽簡介會, 妹妹終於開始生猛起黎, 仲不停問走得未, 真係吹脹.

聽完簡介會好快就入課室面試, 一開始老師直接叫妹妹名, 問係唔係佢, 妹妹怕怕醜醜地點頭.  老師仍在準備面試教材時, 呢一刻妹妹唔肯自己坐硬要坐我大脾, 就連老師都忍唔住叫妹妹唔洗怕醜, 好彩我氹咗妹妹兩句, 妹妹就肯自己坐, 相信咁樣足以扣少少印象分吧. 

首先老師俾層層疊妹妹疊高, 然後再指住媽媽問妹妹我係邊個, 之後俾本圖畫書妹妹揭, 叫妹妹逐一講出答案, 最後再俾4張字母咭妹妹讀, 咁就完成咗首個Interview.  雖然妹妹今日未能夠做足100分, 但以妹妹今日嘅表現同對答, 媽媽已經覺得妹妹好叻, 加上返學後再去面試好像比去年有進步, 媽媽真心覺得值得一讚!!

面試完老師送玩具, 妹妹好開心呢......
3星期後會有結果, 希望有好消息啦~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言: