2016年11月21日 星期一

K2觀課日

一年一度嘅觀課日又到啦, 今年媽媽依然係抱住好期待嘅心情去觀課, 仲記得去年嘅觀課安排同我想像中好唔同, 相反今年K2嘅觀課日學校又安排得幾好啵!!  ^^

跟去年一樣, 媽媽親自接送小B返放學, 有個小朋友開心到呢, 果然係小朋友都鐘意父母親自接送返放學嘅, 可惜我係一個Working Mum, 實在唔能夠日日都滿足到小朋友嘅要求, 亦因為咁只要能夠間中親自接送, 小朋友都會表現得特別開心特別興奮.

早咗到校, 同同學仔一齊等開門...
送返學後有半小時空檔, 又係襯機同媽媽們增進感情嘅早餐時間...  :p

然後準時9:30回校等校長老師安排觀課, 前半小時老師先安排小朋友上唱遊課, 估唔到小朋友見到有家長觀課, 上唱遊時都特別投入, 老師仲細細聲話...平時唔係每個小朋友都肯開口唱歌架, 相反呢幾日因為有家長觀課, 差不多每個小朋友都好大聲唱歌.  今年觀課...我覺得小B真係有少少進步, 因為佢無再好似K1時咁容易受我哋影響, 今年我見佢投入性大咗~

呢半小時, 家長們都睇得好開心, 老師亦令到小朋友同家長們有互動...讚呀!

接住後半小時就安排家長入課室睇小朋友上堂, 今年入課室後我選擇咗坐小B後面, 等佢唔洗掛住成日望我, 的確小B真係比起去年定性咗, 唔洗成日要老師提點住要坐好要留心, 而且小B上堂都算肯主動參與, 完全跟老師同媽媽講電話嘅情況相若.

雖然現今嘅幼稚園生活跟媽媽年代時比較應該辛苦了不少, 但慶幸小B仍然熱愛返學, 熱愛讀書, 希望小B可以繼續好好享受啦!  





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

1 則留言: