2016年11月8日 星期二

妹妹K班大作戰 - 2nd Interview

今次我哋去家姐間學校面試, 唔知係咪因為地方比較熟悉嘅關係, 今日妹妹表現比尋日好, 而且妹妹知道要去家姐學校面試後, 仲不停話要同家姐一齊返學添啵.  至於明年係咪真係有機會同家姐一齊返學...就要遲D先知啦~   

一去到學校例牌要去veevee, 唔通妹妹有面試前緊張症候群?!  (短短十數分鐘叫咗兩次要去廁所, 不過其中一次係報假案嘅.)

去完廁所出黎, 我哋就分組入課室玩玩具, 據我觀察所知, 喺課室玩玩具時即使有老師觀察小朋友, 但應該係唔計分嘅, 因為眼見老師除咗負責問小朋友名字, 核對資料之外, 並非每個小朋友都有埋身, 最多都只係同小朋友傾一句半句.

玩咗10分鐘左右, 我哋又轉去大堂等候, 今次面試時好好彩遇番家姐上年個副班主任呀, 妹妹企喺門口時, 老師已經認出妹妹了, 哈哈!!

面試開始, 老師問妹妹名字, 妹妹細細聲有答, 結果老師梗係話妹妹怕醜啦, 之後再問妹妹邊個帶佢黎, 妹妹又係細細聲答, 最終老師都忍唔住講, 家姐同妹妹完全唔同性格啵, 証明家姐喺學校係幾咁健談熱情架啦...  之後老師再叫妹妹拼圖, 然後分別將細至大嘅杯疊好, 最後俾幾幅圖畫妹妹睇再問問題, 就咁就完成咗今次嘅Interview啦...

接住就去另一個課室見校長, 校長派咗一盒餅餅同一份玩具, 再問妹妹名字, 妹妹開始唔想答, 不過喺媽媽鼓勵下, 妹妹最終都係有答嘅, 然後校長仲好似有問妹妹想唔想喺度返學之類, 不過妹妹無答, 之後見校長喺份表度寫..寫..寫, 今次真係見完走得喇.

是日表現, 媽媽俾妹妹90分, 果然喺無壓力嘅情況下面試, 大家都能夠保持好心情.
據同學仔媽媽透露, 有兄姊在讀嘅弟妹, 其實係必收嘅, 不過我亦曾經問過老師同樣嘅問題, 老師話唔係百分百, 最終結果一星期左右就會知, 到時再揭曉吧. 





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

1 則留言:

  1. 妹妹表現都好好呀,有家姐喺到讀就更加唔使擔心啦

    回覆刪除