2016年11月15日 星期二

妹妹K班大作戰 - 3rd Interview

黎到第3個Interview, 我真心要讚一讚妹妹!!

今次呢間幼稚園係一間傳統女校, 區內區外嘅家長都應該對學校嘅60個學位虎視眈眈, 雖然我都唔例外, 不過自己知自己個女嘅表現, 所以一心都預咗只係陪跑.

今年第1次報名, 但事前已經知道學校面試係需要小朋友自己入課室, 如果小朋友入課室一刻唔肯入或喊, 老師就會請小朋友同家長去冷靜區冷靜, 直至小朋友心情平伏先再入課室面試, 以妹妹嘅性格...媽媽真心好驚妹妹會唔能夠成功入課室面試架, 不過好彩經我一星期日哦夜哦, 再加上以買公主裙作利誘, 妹妹好成功咁自己入咗課室面試啦, 真係好感動呢~

首先一去到學校, 已經見到好多小朋友喺禮堂等面試, 我見大部份家長仲襯空檔教小朋友答問題, 反而我只係落力咁同妹妹玩, 因為我要放鬆妹妹嘅心情, 等佢分離一刻唔好喊...

等咗大約15分鐘, 終於到我哋報到, 每批有18位小朋友, 共分為3組, 我哋係第1組.  喺等入課室期間, 家長義工好好人, 為咗舒緩小朋友嘅緊張情緒, 不停跟小朋友唱歌, 為咗分散小朋友對分離一刻嘅不安情緒, 不斷叫小朋友入課室玩煮飯仔時記得煮早餐俾爸爸媽媽食, 真心覺得家長義工們好有愛, 讚呀 .

老師開門一刻, 小朋友要入課室面試啦, 排第一位小朋友最終攬住媽媽唔肯入, 到妹妹時我好快手咁推咗妹妹入去, 之後第四位小朋友又係爆喊唔肯入, 就係咁...我哋組得番4位小朋友Interview.  其實推咗妹妹入課室一刻, 我好想偷望妹妹架, 不過如果呢個時候俾妹妹見到我, 妹妹一定會爆喊, 所以我唔敢偷望, 直至老師關上門後, 外面真係唔知課室入面嘅情況, 因為所有玻璃窗都被封住, 大約7分鐘左右, 面試完畢, 而開門時我見到妹妹眼濕濕囉, 當望到我時更加喊住叫媽媽, 雖然最終妹妹都係喊咗, 但起碼能夠成功入課室面試, 而面試時守住門口嘅家長義工就話課室入面好靜無小朋友喊, 所以我覺得妹妹已經好叻女...而我就當妹妹成功架啦.

面試結果大約12月中會知, 但媽媽完全唔敢抱有期望, 只覺得今次真係一個好好嘅面試經驗.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言