2016年11月22日 星期二

賣旗小義工

賣旗呢個咁有意義嘅活動, 今年我哋終於有幸參與啦!!

想當年媽媽讀中五時才有機會接觸賣旗活動, 想不到幾十年後嘅今日已經發展到早於幼稚園階段就已經有機會接觸賣旗呢類咁有意義嘅活動呢...

今次活動除咗可以灌輸小朋友做善事之外, 亦可以訓練小朋友同陌生人接觸.

賣旗日之前, 老師已經同小朋友洗咗腦, 當然媽媽私下亦有向小B進行洗腦啦, 所以今次小B嘅賣旗表現都尚算令人滿意架, 起碼...佢都算肯主動問途人嘛.

賣旗活動7:30開始, 不過懶瞓嘅媽媽唔想咁早起身, 所以差不多近9:00才到達學校附近進行賣旗活動...

期待咗活動幾日嘅小B好醒神啵, 哈哈!!
我哋太晏開始, 去到學校附近已經滿街都係賣旗義工, 不過我咃一樣會努力!!

當行入商場搵同學仔時, 突然有個伯伯主動走過黎話幫我哋買旗, 雖然我知道商場係唔可以賣旗嘅, 但伯伯一番好意, 我實在難以拒絕, 好彩保安姨姨都見到唔係我哋做主動, 所以都無開聲話我咃, 就係咁...我哋嘅第一支旗成功賣出咗啦, 呵呵~

Join埋同學仔之後就一齊開始賣旗...

小B一直細細聲問, 可唔可以幫我買支旗呀? 

雖然有好多途人會回應無帶散紙或是望都唔望就走開, 但我仍然每一次都會同小B講唔緊要架, 人哋有權唔買, 我哋再問下一位啦, 免得小B嘅弱小心靈快快被打沉.  不過當日我哋都遇到唔少有心人士, 有幾位有心人士見4位小朋友一齊賣旗, 有心人士仲將錢分別放入4位小朋友嘅旗袋呢, 真係好值得讚呀!!
喺附近賣咗一陣, 賣旗義工越黎越多越黎越多, 最終我哋決定轉地方...

沿途都遇到唔少同學仔~
最後我哋由大角咀行咗去朗豪坊附近繼續賣...
賣到咁上下時間, 3位小朋友都大叫好肚餓, 無辦法啦...大家一早就掛住賣旗活動, 連早餐都無食嘛, 就係咁我哋選擇咗提早交還旗袋.

是次活動小B話好好玩, 明年一於繼續參與!!  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

7 則留言:

  1. 小B叻女呀﹗要向陌生人賣旗真係要好大勇氣㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢地咁細...都唔怕向陌生人賣旗,我真係覺得佢地小朋友好叻叻~

      刪除
  2. 回覆
    1. 小B一向都唔算太怕羞..呢方面都算OK嘅 ^^

      刪除
  3. 想當年我中學時賣旗都有啲怯場,小b真係好叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咁多同學仔陪佢一齊賣梗係唔驚,如果得佢自己一個應該都會怯架~

      刪除
  4. 賣旗活動,係一個好好既親子活動!

    回覆刪除