2016年10月13日 星期四

秋高氣爽之大尾督BB蕉

重陽節假期, 梗係要約埋三五知己一齊去玩先開心嘛!!

今日換上姊妹裝出發去大尾督.
朋友介紹去嘅麥師傅燒烤場, 我真心唔推介大家去, 此家燒烤場食物質素好麻麻, 事後我同爸爸都腸胃炎呢, 至於兩姊妹就好彩無事, 因為佢哋掛住玩無食過野 (但其實小朋友高85cm就已經要收費, 所以今次兩姊妹真係好唔抵).

唔知仲以為佢哋好認真咁燒野食, 其實5分鐘後已經唔知行咗去邊度玩Lu~
哦...原來係去咗吹Bubble呢~

你吹...
 我又吹...
不過突然俾兩姊妹發現有得撈金魚, 結果我馬上又被召喚咗去陪玩~

$10 - 10分鐘, 一人一網唔洗爭!!
兩姊妹都好厲害啊, 每人都有撈到兩, 三條魚仔...
認真Mode...
有無限精力嘅小朋友, 轉眼間又去咗空地玩...
天光玩到天黑, 小朋友依然好精力.
5隻馬騮齊搶毽...  (有無人可以教我將Video轉番橫向呀?!)
今日小朋友們玩得好開心, 總之放假就一定玩到盡...我要用假期去玩黎彌補平日一至五對小B功課上嘅嚴苛.  :p





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

7 則留言:

  1. 天氣涼少少, 我都想去BB蕉~

    回覆刪除
  2. 睇見都想BBQ呀!
    不過依間野都幾貴喎,85cm就收費其實食得幾多野@@ 仲要食到你地腸胃炎,好彩兩姐冇事咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他人又無事啵,得我同爸爸咁唔好彩,不過呢間野真係唔會再有下次囉~

      刪除