2016年10月7日 星期五

10.1國慶

是日國慶, 婆婆一早就已經問有無節目, 因為姨婆喺美國返咗黎話想去流浮山, 難得婆婆都想去, 咁我哋一家就梗係要奉陪到底啦.

去到流浮山剛好係午飯時間, 為咗驚兩隻小豬肚餓, 所以都係食Lunch先, 不過姨婆返黎呢兩個幾星期, 我哋實在食得太多餐好東西啦, 所以今餐決定唔食海鮮只叫小菜, 但味道依然無得頂呢, 除咗兩隻小豬之外, 我哋4個大人都食到lamlam脷呀. 
下次一於叫爸爸再帶我哋入去食餐好先得.

食完飯出黎, 原本打算周圍逛買海味嘅我咃, 竟然遇著落大雨, 最後婆婆同姨婆唯有快手喺海味街兩旁買少少海味就走了.

之後再漫無目的地遊下車河, 直至黃昏就返屋企小休, 待夜晚再出發去婆婆朋友嘅壽宴.

壽宴期間遇上放煙花, 兩隻小豬又嚷著要落街睇煙花, 皆因去酒樓時剛好警察封路, 所以兩隻小豬係知道有煙花睇嘅, 而我呢個間中順得人嘅亞媽就梗係要滿足下兩隻小豬, 帶佢哋落街湊湊熱鬧嘛...

雖然我哋喺佐敦睇得唔算清楚, 不過俾佢地聽下煙花嘅砰砰聲, 感受一下節日氣氛都已經好開心.
放假就係要開心~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言