2016年10月11日 星期二

♡親子活動●中央公園♡

09.10.2016

一連幾日假期, 休息了一天後, 今日好陽光好天氣, 係時候要帶兩姊妹外出走走吸收一下維他命D啦, 而且我咃一家都順道要曬曬太陽殺下菌...自9月起我哋一家大細不停病, 真係睇醫生都睇到怕.

是日即興活動遊中央公園, 其實我哋住喺沙田區幾年, 都無去過中央公園架, 只係小B去年K1學校旅行先第一次去, 失禮失禮. 

呢個公園真係好大, 好多小朋友設施, 不過我哋正午時份去到, 所以兩姊妹都熱到無乜心機玩, 既然唔玩遊樂設施, 咁就四周圍行下啦. 

下次放假...我哋一家四口可以同姐姐們爭地方, 去中央公園野餐都得啵, 哈哈~

臨離開公園前, 我哋有個好重要嘅任務, 就係餵烏龜餵魚魚喇...

原先無人架...兩姊妹都不知餵得幾開心~
 不過好快就引咗好多小朋友埋黎一齊餵, 好熱鬧呢~
餵完一袋白麵包, 又係時候到我哋去餵飽兩姊妹喇...

原本食完下午茶打算返去租單車踩, 不過我家妹妹突然叫眼瞓, 話要返屋企瞓覺覺喎, 就係咁玩咗兩小時左右就打道回府.

其實想小朋友開心真係好容易, 簡簡單單帶佢哋去公園玩都已經可以好開心好滿足.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 小朋友真係好易滿足,簡簡單單去吓公園已經可以好開心

    回覆刪除
  2. 小朋友真係好容易滿足,只要有父母相伴,去邊度都咁開心 :)

    回覆刪除