2016年2月5日 星期五

美贊臣Cook Book

多謝PR姐姐為我們家送上一份精美用心嘅新年禮物...
內裡附有:
- 高貴大方嘅心想事成靚靚利是封
- 精美月曆
- 實用無比嘅Cook Book
真心覺得呢份禮物好正呢~ 

說真的...對於一個無飯煮婦嘅我黎講, 收到Cook Book真係最實際不過, 因為我並唔係有心想做無飯煮婦, 而係我真係唔識下廚所以先被迫做個無飯煮婦嘛.  宜家有咗呢本Cook Book, 應該對我入廚會有丁點幫助吧, 哈哈!!  
就等我為大家介紹一下呢本Cook Book啦...

呢本Cook Book除咗有嬰幼兒不同階段嘅發展資訊外, 仲有介紹嬰幼兒喺不同階段進食上嘅注意事項.  同時更附有大量食譜, 真心不得不讚啊.

簡單有營嘅食譜, 岩晒只有放假時才需要下廚嘅我...
簡單易製嘅小食...
另外仲有一D適合孕媽媽及坐月媽媽嘅食譜, 我真心想推介呢本Cook Book俾身邊朋友. 

其實剛剛有幾位媽媽同事見到我呢本Cook Book後都讚不絕口, 因為佢哋同我一樣都係唔識煮飯嘅無飯煮婦黎, 所以呢本Cook Book真係好岩我哋, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言:

  1. 本cook book好掂喎,唔知去美贊臣個網有冇得登記呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有多...有興趣whatsapp我, 我send本俾你丫 ^^

      刪除