2016年2月29日 星期一

〈倆姊妹〉健康院跟進

今日倆姊妹齊齊返健康院進行成長進度跟進...

其實一般小朋友歲半後就已經唔洗再返健康院, 不過妹妹歲半時因講嘢唔太多, 而姑娘又見家姐遲講嘢, 所以就約妹妹兩歲時再做跟進, 結果今日返去見姑娘, 當然Pass啦, 因為妹妹已經連句子都可以講到嘛, 仲要唔係Copy啵, 姑娘仲驚訝妹妹點解突然會有咁大進步呢.  其實歲半時妹妹應該唔係唔識講, 只係唔肯講啫!!  另外姑娘亦有用圖書仔考妹妹認知, 大概係考妹妹認衫褲鞋襪杯之類等物件, 呢方面當然難唔到妹妹, 所以再下一次返健康院就係4歲嘅視力普查喇~

至於家姐今日亦要一齊返健康院, 家姐就主要係做視力普查.  據爸爸所講 (因我陪妹妹見姑娘), 家姐見視光師驗眼時, 視光師都唔算馬虎, 仲同家姐以玩遊戲形式進行視力測試, 最後得出結果係...有散光有遠視, 但度數就要轉介去眼科醫院再詳細驗.  唉...其實爸爸有深散光, 有遠視, 媽媽又有近視, 我都知倆姊妹應該都走唔甩做四眼一族, 不過無諗過真係咁快囉. 

然後家姐仲有一份問卷要做, 主要係問父母對小朋友嘅發展有無懷疑, 而我就揀咗發音方面, 之後姑娘就馬上再安排我哋去見醫生.  醫生首先俾一堆字家姐讀, 然後評估得出有4個音準有問題, 即係唔合格.  其實上年8月去做言語評估時係有10個音準有問題架, 經過數堂後原來真係有明顯改善, 雖然都係未得, 不過10個變4個算係有進步吧, 唯有再多多鼓勵小B努力練習. 

黎緊眼科同言語治療方面政府都會再有跟進, 不過政府排期耐, 所以我會私家政府兩邊Check, 希望快快將小B呢個問題兒童糾正為正常兒童啦, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 發現得早都好,可以早啲有對策。而家咁先進,咩都可以改善,唔好太擔心
    妹妹有家姐教吓,梗係叻叻啦

    回覆刪除