2016年2月1日 星期一

開心短聚

上星期因為天氣太凍, 最終我哋失約無去到小檬生日會, 不過咁...我哋都想同小檬補祝生日加送上生日禮物, 所以見今日大家都有時間, 就約出黎短聚Tea一Tea喇.

雖然真係只係相聚好短時間, 但小朋友們有得見面又有得玩都已經夠開心了~
小B怕羞...唔敢錫錫小檬, 大爺就唔同呢, 大大啖錫好兄弟.  ^^
每次見面大爺媽/大爺爸都一樣好忙, 証明...大爺一家三口都係好受歡迎架, 哈哈!!  :p
睇睇下...原來家姐同妹妹都真係幾似樣啵.  :p
 小檬與妹妹...
 小B與妹妹...
 5個小孩的合照~
 行過見有得影即影即有相, 我哋當然都唔執輸, 哈哈!!
由於夜晚我哋仲要去香港仔同太公食生日飯, 所以就先行離開, 下次再見希望可以玩耐DD啦...

P.S: 小檬...生日快樂啊!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 嘩,好多卜友仔,LAST果張相勁靚呀 ^^

    回覆刪除
  2. 玩得好開心呀,可惜今次我病咗來唔到,燒腩仔講咗成個下午話佢唔開心呀

    回覆刪除
  3. 見到幾個小朋友老友鬼鬼,真係羨慕呀~

    回覆刪除