2016年2月15日 星期一

猴年大吉の大年初三

每年大年初三, 我哋都無懼赤口照去拜年, 而拜年對象繼續都係Jess姨姨一家.  ^^
例牌都係先去飲茶, 再去公園放電, 最後就上屋企玩, 不過今年就調轉由我哋去Jess姨姨屋企, 因為Jess姨姨新居入伙一年有多, 我哋都未去過呢...  無辦法啦, 屯門對我哋黎講真係太遠嘛, 平時一拖二真係有難度啊. 

4隻馬騮越大, 去到公園就各自四散, 想影張相真係難上加難~
都係上樓玩舒服D...
女孩子天性, 始終都係鍾意扮靚靚.
妹妹被家姐整蠱...
 一腳都係指甲油...
由爸爸負責陪玩, 大家都玩得好開心, 所以話...爸爸呢個角色真係好重要呢, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言:

  1. 搶住搽指甲油應該係每個女仔嘅必經階段來,哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都明嘅...不過見佢地搶住搽呢下真係堅好笑, 最後3個女仔60隻手趾腳趾全部都係出晒界嘅指甲油囉, 哈哈~

      刪除
  2. 爸爸呢個角色真係好重要呢 <----嘻,認同呀~
    有爸爸陪小朋友玩,媽媽先可以偷空一下呢 ^^

    回覆刪除