2016年2月4日 星期四

《淘》BB車

我家妹妹一向唔願行, 每次出街都抱到我手殘, 雖然我哋係有架BB車, 不過架BB車實在太大部同太重手, 對於已經唔再係初生B嘅佢哋...出街用好似唔太方便啵, 而且要婆婆去街市買餸用大車實在更加無可能, 所以婆婆一直都唔肯用BB車, 但因為我家妹妹唔肯行大家都真係無佢辦法, 最終連婆婆都屈服出口叫買架唔太重又唔太大嘅BB車放娘家, 方便婆婆平時出入用, 務求唔洗一手抱住已經有26磅嘅妹妹, 再一手拎住重物...

原先我都有打算再買士的車, 不過以前我哋曾經買過部平價士的車俾小B用, 最終用唔夠10次就讓咗俾人, 因為唔好推之餘又唔好坐, 既然妹妹差不多每天都要用到, 咁就不如揀部好少少嘛!!

其實大約一年前左右經媽媽朋友介紹後, 知道Pockit同YOYO嘅BB車係可以摺得好細, 方便攜帶之餘又唔太重身, 我已經心思思想換車架喇...  但爸爸又話唔好放部大車喎, 咁我見倆姊妹都已經開始大, 要我再放金錢投資喺BB車方面, 我又唔太捨得呢, 不過宜家無得揀, 難得婆婆開聲要求, 車就一定要再買.

最後我喺淘寶搵到呢架VOVO, 個款同YOYO係完全一樣架, 但價錢就差幾千囉, 如果主要俾婆婆出入街市用, 我真心唔介意用A貨, 就係咁...我就淘咗一部返黎喇~

收車後都唔算太大...而且仲有條肩帶, 方便揹上身, 車身約重5.8kg, 個人認為尚算可以接受.
開車後, 座位都好闊落, 雖然唔可以平躺, 但若然真係瞓咗覺都可以將座位調低至165度, 絕對唔會瞓得辛苦.
整體而言...價廉物美!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 唔肯行。。。都幾麻煩。如果婆婆一個又要抱妹妹又要買餸就真係冇咗佢唔得
    妹妹豬同小檬都好肯行,唔鍾意坐。我家妹妹好似乎幾個月已經唔肯坐BB車,一歲未夠已經將BB車收藏好留俾人。好在都叫兩個一齊用,唔係都幾唔抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嗰兩個真係乖...我嗰兩個都懶到死架~
      最慘係家姐見妹妹坐車, 家姐又會扭要坐埋一份, 總之就麻煩啦!!

      刪除
    2. 有啲後面有個位企㗎。。買果啲嘛

      刪除
    3. 個d超重呀....仲唔方便過我地原本個架大車~

      刪除
  2. 要抱真係唔係易事, 有架平靚正車就幫到婆婆啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 希望唔鐘意用bb車嘅婆婆都會鐘意用呢架bb車啦!!

      刪除
  3. 南瓜妹都係唔肯行,但佢更唔肯坐bb車,只肯抱。超煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔惦啵, 我地妹妹唔係肯行但好鍾意坐車, 懶到暈~

      刪除
  4. 唔肯行對婆婆買餸來講,真係一件幾辛苦嘅事,希望架BB車真係幫到佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆宜家日日都有用bb車...買餸即刻變得輕鬆左 :p

      刪除