2016年2月6日 星期六

年廿八 (洗邋遢+團年飯+行花市)

今年嘅年廿八真係過得非常忙碌又非常充實, 好彩爸爸已經開始放假, 如果唔係得我一對手又要應付倆姊妹, 相信應該會有好多嘢都做唔切或做唔到...

今日一早先去辦年貨, 然後快快趕返屋企進行大掃除, 原本一心打算清玩具同清細房雜物, 可惜最終因時間關係最想做嘅呢兩件事都未能夠完成, 而媽媽我亦只係做咗一D表面功夫, 至於爸爸就真係好抵讚喇, 因為佢負責完成洗廚房同洗廁所抽氣扇嘅重任嘛.  爸爸仲襯機讚自己...話我嫁到佢真係好幸福喎, 因為佢話唔係個個男人都肯幫手做家務同湊女, 而佢就覺得自己喺呢方面做得算唔錯 (真係好唔知醜呢, 哈哈).

大掃除完成後, 我哋又要趕去香港仔食團年飯啦, 其實香港仔嘅酒樓唔多, 而大時大節亦都相當多人, 所以今年我哋都只係Book到食首輪 (6:30), 不過都好嘅...早D食完一家人又可以去維園行花市嘛...

我哋大約9:30左右去到維園, 雖然人係多, 但我哋都覺得仲可以接受, 未算非常迫, 起碼我哋都仲可以埋到攤檔買嘢, 不至於企喺中間任人擺佈.  :p
雖然上年都有帶妹妹去行花市, 不過當時妹妹仲細, 應該唔知發生咩事, 相反今日大個女啦, 仲行得非常開心...
好快...我哋就有收穫啦, 爸爸揀咗一盤蘭花, 今年嘅花又真係唔算貴啵~
原本婆婆話行花市梗係要一人買一個氫氣球先似樣, 但拎住氫氣球搭車真係唔方便, 所以最終爸爸改咗一人買一個風車...
行咗個幾鐘越夜越多人, 而且要抱住妹妹行實在係好攰, 所以未行晒都決定要走人了~

唔講真係唔知, 我哋屋企好似係第一年擺放年花.  :p
 難怪呢倆姊妹都忍唔住話要影相呢, 哈哈!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言: