2016年2月15日 星期一

猴年大吉の大年初二 (拜神+東華嘉年華+團拜)

大年初二, 開年第一件事當然係要去拜神啦!!  :p
新一年我哋祈求陳宅事事順行, 身體健康, 家宅平安, 爸爸長賺長有, 媽媽加薪不加辛, 家姐學業進步, 妹妹精靈活潑, 所有家人親戚朋友都幸福快樂, 猴年個個如意吉祥, 行運行到落腳趾尾, 恭喜恭喜!!

拜完神...我哋就緊接下一場, 快快趕去郵輪碼頭跟姑姐一家會合, 齊齊去東華嘉年華玩過顛玩過夠.  原本約3點喺門口等, 不過我哋因為去拜神遲咗, 好彩姑姐一家先去排隊, 邊排邊等我哋, 結果排隊入場都足足用咗差不多一小時, 真係好誇張呢~

排隊入場人數眾多, 慶幸場內機動遊戲及攤位唔多人排, 但因為我哋時間有限夜晚仲要趕去鴨利洲團拜, 所以只玩咗一個機動遊戲.  另外原本家姐想玩小型海盜船, 不過妹妹見家姐玩, 妹妹又要跟住玩, 結果家姐好乖知道妹妹唔夠高玩所以就陪妹妹一齊唔玩喇, 真抵錫.

(基本上嘉年華嘅所有機動遊戲都有高度限制, 家姐過咗100cm就無問題, 但妹妹矮的的就無份玩喇)

靚仔表哥~
 家姐與爸爸~
妹妹與媽媽~  (妹妹剛瞓醒, 勁呆豬)
其餘大部份時間我哋都主要係玩攤位擲公仔, 最後我哋用$400成功贏得5隻細公仔返屋企, 抵抵抵.
新年最緊要就係大家開心嘛.  ^^ 

玩完當然要影張大合照啦, 可惜呢個時候小B已經電力秏盡, 唔願影相.
最後, 我哋齊齊返太嫲屋企團拜兼食開年飯, 開開心心又一日.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 恭喜發財啊, 祝你地一家身體健康~~~
    佢呢家免費入場, 小童$180任玩真係好抵, 可惜大爺唔夠高=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地嗰日都係免費入場, 不過入場要排好耐囉~
      我哋無乜點玩機動遊戲, 所以無買套票呀, 剩係玩下攤位擲下公仔咋!!

      刪除