2015年8月19日 星期三

PN班生活之完結

14.08.2015

終於都去到學期最後一日啦, 雖然係好唔捨得, 但既然已經另有選擇, 那就只好繼續走我們該走的路吧!!

今日媽媽親自接放學, 順道買兩盒近期好Hit嘅半熟芝士蛋糕給老師們作為答謝, 小小意思... 希望大家都喜歡.  另外今早小B返學時已經親手送上Thank You咭給班主任(李老師), 希望李老師會記住我哋小B啦.  小B呢一年真係好喜歡李老師架, 李老師話小B有時會開心得主動錫佢添啵, 哈哈~
放學啦, 跟同學仔們影張相留念先......不過因為唔係個個小朋友都會轉校, 加上好多同學仔都會係嫲嫲, 婆婆或姐姐接放學, 見佢地個個趕住走真係唔好意思捉住人哋影相, 所以只係同咗幾個同學仔影相留念咋.  :p

這是小B最要好嘅朋友仔, 每次活動都糖痴豆一樣, 就連喺學校都經常孖公仔般手拖住手一齊坐架, 連老師們都話佢兩個好似孖公仔, 哈哈~
另外兩位好朋友~
小B知道今日最後一日返救世軍, 放學時竟然玩到唔願走囉, 不過大家都明白嘅, 所以就尤得他們吧!!

近期熱愛睇圖書, 全因有賴學校嘅影響~
 兩個係枱底唔知攪乜東東~
同好朋友分享食物~
喺湊放學嘅短短個半鐘裡面, 全程都只見到你燦爛嘅笑容, 媽媽真係快將被你溶化啦~
再黎跟老師們影相留念...

班主任 - 對小朋友超有愛心之餘仲好幫得媽媽手, 每次媽媽喺湊小B方面遇上問題時, 李老師都會逐一幫我解決, 真係好多謝你呀!!

相信小B比之前變得乖巧, 或多或少都是受李老師影響吧~ 
楊老師 - 好善良好有愛心嘅一位老師, 小B開學初期最鐘意跟住佢, 每當小朋友喊, 楊老師就會出動氹佢地, 所以楊老師好得小朋友歡心架.
以上呢兩位老師, 相信應該係小B最多接觸嘅兩位老師, 至於校長, 主任及其他幾位老師合照就唔逐一放喺度啦.

今日分別聽到校長, 主任及老師們嘅話後, 我對小B轉校後嘅能力信心都大大增加, 原來一直都只係媽媽自己過份擔心, 其實小B並非我想像中唔惦架, 哈哈!!

明明放學時間係4:30, 結果我哋都留到6:00先走, 期間喺呢間咁充滿溫情嘅學校裡面, 大家都傾到眼濕濕...

兩個要轉去新學校嘅小朋友, 你哋一定要加油努力呀~
小B:  我的PN班生活就此完結, 好快我就升上K1做姐姐, 哈哈!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

8 則留言:

  1. 聽說救世軍很好,點解要轉校呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係...救世軍真係好好, 我哋轉校其實主要係因為想返半日~

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢最大嘅問題係坐唔定, 所以一直都好擔心去到傳統學校唔知佢會唔會唔習慣, 哈哈~

      刪除
  3. 其實係一間好有愛既學校之後要轉真係好唔捨得,但可以同老師同同學變成好朋友既:)
    加油小b

    回覆刪除