2015年8月24日 星期一

妹妹B 18個月 @ 健康院

光陰似箭, 轉眼間又過了半年時間, 今日妹妹又係時候要返健康院檢查+打針嚕.

第一次約期約星期六, 竟然比平日少人, 總之一早知道星期六唔洗等太耐, 之前每次打針都揀星期六啦, 真係浪費晒媽媽嘅假期呀, 唉~

好啦, 等妹妹話俾大家知今日有幾叻豬啦...

今次大個女, 唔需要再上BB磅, 可以用企磅.

體重: 10.5kg

下...我竟然可以由出世時嘅細碼B變為中大碼, 我有無聽錯呀!!

(証明妹妹呢個胃食B, 絕對係無浪費食物架, 因為佢真係會長肉囉, 哈哈~)
今日姑娘都係問一D日常飲食習慣, 仲讚我食得多, 叻過家姐添啵.  之後就俾幾粒積木我叫我疊高高, 不過我好硬頸架, 人哋越叫我做我就偏唔做, 但我見媽媽疊又好似幾好玩, 所以就自己拎黎疊喇, 點知俾姑娘發現我疊到仲讚我呢.

至於講嘢方面同家姐當年差唔多, 都係一D簡單疊字之類囉, 但係姑娘見家姐4歲時要再返健康院, 所以就叫我2歲時都順便一齊返黎睇下會唔會識得講更多喇.

簡單嘅發展評估快速完成, 接住我就要等打針啦...

等叫名打針時, 我有DD緊張添, 不過我好叻完全無喊架, 仲犀利到一出打針房就叫媽媽搣走塊紗布.
 嘻嘻...媽媽話獎勵我打針無喊, 所以請我食糖糖.
今日最叻豬係...我!!  ^^
雖然打針叻, 但係我身體就唔多叻, 因為夜晚竟然開始低燒呀, 嗚嗚嗚嗚!!  慶幸嘅係我燒得黎都仲好精神, 所以大家唔洗替我擔心.

好啦, 遲D我再黎同大家分享我嘅成長啦, 再見~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係, 全靠佢自己好肯食野, 所以先重得咁理想~

      刪除
  2. 咁曳曳豬呀!
    快D好番呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事啦, 燒左一陣就退左燒啦, 多謝EE關心 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 妹妹好硬頸奀皮架, 佢百厭時連我打佢手仔都唔會喊架, 所以打針呢D算小兒科啦, 哈哈~

      刪除