2015年8月20日 星期四

同學仔聚會 @ Kiddleland

前陣子見Kiddleland做團購, 只需$99就可以玩足全日, 有得玩當然馬上相約朋友仔一齊去玩啦, 今次我哋約咗小B嘅幾位要好同學仔, 大家一放暑假就齊齊出動去玩啦, 由11點玩到4點...小朋友們都玩得好開心好盡興呢!!

Playhouse往往最吸引小朋友嘅地方, 唔洗問一定係波波池啦...
(唯一一張有齊5個同學仔但睇唔到樣嘅齊人合照 ^o^)
媽媽亂影一通, 影到樣已經算好好, 因為佢哋實在跑得太快, 玩得太顛...
其實呢個場真係好多野玩, 仲有各式各樣工作坊職業扮演等, 不過全部都係自助式...

小B: 我有型嘛?!
應該係暑假關係, 午飯後開始變得超多人, 而且亦有部份較大嘅小朋友唔太守規矩, 所以之後我哋大人都睇得比較緊, 反而早上人未係太多時, 就可以俾佢地放任咁玩, 但總結今日係開心嘅~

希望你哋幾個小朋友嘅友誼可以一直Keep落去啦, 媽媽們會努力再約玩其他活動架!!  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 不過地方唔算好大, 同埋晏左都多新移民去~

      刪除
  2. 見到小B咁開心,我都開心埋一份呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要見到小朋友開心, 我地大人好容易都會開心埋, 所以我真係好鐘意帶佢地去玩架, 哈哈~

      刪除
  3. 睇見小B嘅笑容就知佢玩得好開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢開心到幾乎全日都無合埋個口, wakakaka~

      刪除
  4. 係咪荃灣O個間? 好似幾多野玩咁喎~

    回覆刪除