2015年8月11日 星期二

自然良坊之"醒目藍莓精華"與"天然鈣"

人越大而且又有了小朋友, 真係覺得身體健康越黎越重要, 所以最近我哋一家都開始試食一些健康保健產品啦, 希望大人小朋友都可以有強健體魄嘛.

今次我哋揀咗香港品牌自然良坊嘅"醒目藍莓精華"同"天然鈣"....
媽媽平日工作需要用電腦, 一日對住電腦最少8小時, 加上搭車期間又會做低頭族睇手機, 有時甚至連半夜醒咗瞓唔番都會睇Whatsapp Message, 眼睛喺長期唔夠休息嘅狀況下, 好多時都會出現紅筋, 眼濛等現象.  而為咗保護我嘅靈魂之窗, 半夜用手機嘅時間我已經減少好多好多, 但感覺仍未見有太大改善, 眼睛依然好容易疲勞, 所以最後我決定試食"醒目藍莓精華", 因為服用夠簡單, 每天只需飽肚服用一粒變可, 岩晒我放喺公司早餐後服食.

其實小朋友都可以服用架, 如果小B同妹妹服用, 每人只需半粒, 而且亦建議拆開膠囊, 將精華加入湯, 食物或蜜糖水等沖服.  但暫時媽媽比較有需要, 所以媽媽試先...  :p
"醒目藍莓精華"
採用100倍濃縮技術, 每粒含高量花青素(Vaccinium myrtillus Anthocyanosides-VMA), 藍莓成份比一般產品強200%以上, 純食物配方, 不含糖份及副作用, 可長期服用, 適合關注健康人士服用.

以下人士都適合服用...... 
唔好以為藍莓精華只係增強眼睛健康咁簡單, 除咗咁其實仲可以抗衰老, 淨化肌膚, 強化全身血管機能同促進身體機能, 真係功效多多呢!!
宜家為咗令雙眼無咁容易疲勞, 平日上班我已經甚少配戴隱形眼鏡, 究竟加埋服食"醒目藍莓精華"後, 雙眼會唔會明顯得以改善呢?!
答案: 服用差不多半個月後, 眼睛問題確實得以改善, 眼現紅筋情況暫時未見再有出現, 眼濛次數亦相對減少, 只係當睇電話睇得耐時間中會感到眼睛疲勞, 所以總結"醒目藍莓精華"效果確實不錯, 我想若然持續服用的話, 眼睛可能還會比以前精靈添啵, 哈哈!!

講完"醒目藍莓精華"後, 就到小B試用嘅"天然鈣"啦...

之前都有講過, 小B好愛食糖, 但糖真係唔可以食太多, 所以唯有搵D健康嘅零食代替, 有得食倆姊妹當然最高興.
"天然鈣美味鈣糖"
產於潔淨清新的新西蘭, 其至純奶源由飼養至製成品均符合國際水平, 毋須擔心污染, 選取當地土生土長嘅特選母牛, 產出營養及鈣質優勝嘅頂級牛乳, 不含西藥成份, 沒有副作用, 適合不同年齡及體質人士長期食用代替零食.
小B話好得意呀...點解係牛牛, 獅子黎嘅~
鈣糖有淡淡奶香味, 入口則是朱古力味, 所以唔愛牛奶嘅小B都可以接受.  ^^
(而媽媽就覺得味道勁似小時候食古力樂雪條嗰種味囉, 正!!)

以下人士都適合服用...... 其實我哋呢D媽媽級經常要陪小朋友跑跑跳跳都好需要吸取多點鈣, 所以媽媽們絕對可以同小朋友一齊服用.
每日服食仲可令小朋友增強抵抗力, 維持肌肉健康.
1歲至11歲兒童: 每日一粒
12歲或以上: 每日兩粒

3歲起可以嚼碎食用
1-3歲兒童, 建議先將天然鈣片搗碎至完全粉末狀, 再混入牛奶, 飲品或食物中食用

為咗有健康嘅身體, 為咗可以遠離醫生, 我哋一家都已經開始咗食保健產品啦.  ^^


自然良坊 Natural Square 

銷售點: 香港全線萬寧及自然良坊專門店(九龍旺角彌敦道760號聯合廣場地下G30B,太子港鐵站B2出口)
熱線電話: 8226-8326





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁個鈣片都真係唔差嘅, 連小B都竟然自己會拎黎食, 即係証明真係好味啦, 哈哈~

      刪除
  2. 回覆
    1. 味道唔錯, 小朋友當然會喜歡啦, 哈哈~

      刪除