2014年12月31日 星期三

2014回顧

講到2014年, 我們又要為它畫上一個完美的句號, 真的不得不慨嘆光陰似箭, 時光飛逝!!

這一年對於我來說, 算是人生中最完美最豐盛最有意義的一年吧, 因為我完成了我人生其中一項大任務, 就是按計劃地生下第2位小孩喇, 而妹妹出世以後我就更加一直在忙著, 所以這一個年頭裡, 每天都過得相當充實. 

印象中...

1月 - 小B兩歲生日, 而我亦開始放我人生第2次的產假.

2月 - 妹妹出世啦, 好開心妹妹出世時有6磅多重, 而且生產過程非常快加順利, 但爸爸趕唔切見證妹妹出世.

3月 - 因妹妹黃疸指數一直未減退, 雖然不用照燈, 但就要到醫院進行兩次抽血, 心痛死.

4月 - 產假完了, 又要回歸工作崗位, 一時間實在捨不得兩隻小魔怪.
        第二次跟Blog友仔聚會, 今次齊齊去野餐

5月 - 妹妹百日宴, 一大班親朋好友又有機會聚首一堂食番餐.

8月 - 第三次跟Blog友仔Playhouse聚會, 小B玩到唔捨得走.

9月 - 小B人生第一次返學, 媽媽隆重其事, 請假數天陪返學.
        小B契媽註冊大日子, 媽媽我超級勁開心.

11月 - 忙著帶小B四出Interview
         第一次參加學校親子旅行

12月 - 第一次見小B上台為聖誕聯歡會表演

其實都係好平淡地渡過, 但每天的時間都總是不夠用, 希望往後日子依然精彩.
        
在此先跟大家說聲Happy New Year...2015年, 大家都一定要繼續開心幸福, 而我地一家就更加要身體健康毒不侵啊!!!!!!!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 
  

4 則留言:

  1. Happy new year Amy!!!
    我都係每日好平淡但又好忙碌咁過活著...
    祝福2015年會健康快樂:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year...祝大家2015健康快樂, 開心過著每一天~

      刪除
  2. 生日快樂呀小B!!
    一年過去又好忙碌! 祝大家繼續開心快樂健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Gen EE!!
      係呀, 黎緊我地仲有排忙架, 不過都忙得開心嘅, 一齊加油啦~

      刪除