2015年1月6日 星期二

元旦日 + 小B生日Party

元旦日除了要跟大家說聲新年快樂之外, 當然還要跟我家小B說聲生日快樂啦!!

轉眼間...我家小B已經3歲啦, 希望繼Trouble 2之後, 唔會出現小檬媽提及過的Naughty 3啦, 因為Trouble 2都已經差點令我招架不住, 若然連Naughty 3都出現的話, 我想我應該好快就會吐血.

首先新一年我希望跟兩個寶貝囡都可以身體健康, 由於自家姐返學以後, 我們三母女就輪流持續發病, 所以今年重點真的希望大家可以身體健康, 無病無痛啊.

另外亦要多謝今日賞面出席小B生日會的朋友仔們....

原先我沒打算要開生日會, 只打算在家中切蛋糕慶祝便算, 不過爸爸媽媽的這班好友真的好有心, 他們每年都會記得我家有個元旦B, 為小B慶祝生日, 有見我們這班朋友仔的小朋友越來越多, 所以媽媽臨急臨忙就叫朋友幫忙Book會所開生日會喇, 可惜...太遲啦, 12月初時朋友屋苑會所已於元旦日Full了, 最後另一朋友非常夠義氣, 因為朋友主動提議叫我們到她家開生日會嘛, 千幾尺大屋果然係唔同, 只係地點稍為遠一點, 哈哈!!

今日出席的有9個小朋友+14個大人, 爸爸媽媽們忙著照顧自己小朋友, 所以無特別去影相.

雖然小朋友們已經見面多次, 但他們竟不像我們大人般老友鬼鬼, 各自各玩, 有時更加會在我們不為意時爭玩具呢, 希望你們長大以後, 會像我們一樣老友鬼鬼就好了.

今次媽媽我托朋友安排了到會, 另外所有飲品就叫爸爸負責, 媽媽則負責靚靚蛋糕, 盡量免除要朋友們幫忙搬搬抬抬, 希望大家都滿意我今次安排.  若然下次再開生日會, 我一定會預先盡備好場地, 免得好像今次一樣臨急臨忙之下要打攪朋友.  XD  

大家飲飲食食玩了數小時, 終於都到重要時刻...啦~

今次這個蛋糕睇得之餘又食得, 朋友們個個都大讚好味.
切蛋糕前, 當然要影張全家福啦.
大個女啦, 你記得要聽聽話話呀.
再一次感謝今日抽空跟小B過生日的朋友仔們...
今日小B真的好開心好開心, 因為小B收到好多禮物啊~
我的寶貝...3歲啦, 生日快樂!!


 


倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^  

4 則留言:

  1. 小b生日快樂!快高長大,健康活潑,聽教聽話!

    回覆刪除
  2. 祝小B生日快樂,聰明伶俐,身體健康,好羨慕咁多朋友有小朋友一齊慶祝,我啲朋友一係未婚,一係唔生B

    回覆刪除