2015年1月7日 星期三

學校生日會

小B學校沒有每月生日會, 不過當小朋友正日生日當天, 老師就會邀請家長於茶點時段到學校跟小朋友們一起慶祝生日.

早於放聖誕假前, 老師已經跟我提及過此事, 不過小B正日生日當天是假期, 加上2號我又幫小B請了事假, 所以就推遲到5號才進行.  由於另一位同學仔是2號生日, 而她當天亦都請了事假關係, 所以老師便將兩位小朋友安排在5號當天才一起開生日會.  事前我跟同學仔媽媽都有相討過要整野食返學校, 不過我們這些在職媽媽又不擅煮食, 所以最終還是決定買現成糕餅就算了, 超Hae.

我們兩位媽媽準時3點到達學校, 剛好小朋友們午睡醒來排洗中, 我見小B班主任好有愛心地幫女孩子們整理頭髮, 邊紥辮邊帶領著他們唱數字歌.

哎呀...偷影過程被班中小朋友發現了~
當老師帶小朋友回課室之際, 小B終於見到我坐在門口位置, 有人一見到媽媽就馬上走過來問我去佢學校做咩喎, 問完又快速跟回大隊回到課室, 好攪笑~

之後老師再安排我和另一位家長到課室跟兩位小主角慶祝生日, 這時候...小朋友們已經坐在地墊上準備好啦!!
由於老師話小朋友們照樣會食學校安排的茶點, 所以叫我們盡量不要買太多, 最後媽媽我選擇了買迷你果撻, 而同學仔媽媽就買了蛋糕仔和曲奇餅,還有泰國買回來的手信零食.
老師用果撻來代替蛋糕吹蠟燭, 老師叫兩位主角吹蠟燭時, 其他同學在旁起勢吹, 真的好可愛好攪笑呀...
原來今次係小朋友們第一次係學校開生日會呀, 難怪大家都感覺新奇啦, 果然...讀得這間學校的全都是大B, 即是代表N班中學生由9月至12月都無同學仔生日, 噢~

齊齊唱過生日歌, 再由兩位主角帶領祈禱後, 茶點時間就開始嚕.

係老師面前, 果然唔洗媽媽幫手, 叻叻.
雖然只是簡簡單單一齊食茶點, 但能夠到學校一齊參與整件事, 感覺還是覺得不錯的, 而小B見到媽媽出現都有話好開心者, 哈哈~
正所謂知足就會常樂, 雖然媽媽在課室只逗留了約20分鐘, 但媽媽都已經好滿足好滿足啦.
最後待小B上完唱遊堂就拖住媽媽手回家去喇.

P.S: 由於又係第一次學校生日會, 結果媽媽昨晚都係睡不好呢~




倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^  

14 則留言:

  1. 好開心呀有得係學校慶祝生日,唔知點解我個間無既??

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港D幼稚園多數都有架...不過就多數係GROUP埋同一月份嘅小朋友一齊開囉~

      刪除
  2. 我都好想去南瓜仔生日會,不過學校無咁既安排。

    回覆刪除
  3. 好正呀可以join小B學校生日會,仲會安排學生正日搞,又幾有人思喎!我都好似冇聽過肚B學校有搞生日會,如果肚B有份我都想去呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無諗過可以JOIN埋架, 所以有得JOIN真係好開心, 順便可以睇下佢係學校嘅情況嘛~ ^^

      刪除
  4. 有得參與小B的生日會, 真係一個美好的回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 出年轉左校就無得參與架啦, 所以我好珍惜今次架~

      刪除
  5. 小B就好, 見到媽媽係學校出現好開心~ 晉就次次見到我都爆喊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係因為晉太痴你者..小B唔太痴我架, 所以就算我係學校出現, 佢只會表現得開心, 但轉個頭就會走左去玩架啦~

      刪除
  6. 有得參與真的好特別,我地就是有主題生日會可以打扮下,但就冇得參與

    回覆刪除
    回覆
    1. 有主題生日會玩下都好丫...起碼你都要幫佢諗下造型嘛.

      刪除
  7. 妳好勁呀~仲可以keep住寫blog~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早於xanga時代我已經開始寫, 直到宜家已經成為左習慣~ ^^

      刪除