2015年1月6日 星期二

小B三歲生日Home Party

每年小B生日, 小B契媽和幾位哥哥姐姐都一定會長途跋涉來我家跟小B開個小小生日會, 今年當然都唔例外啦, 媽媽我有這幾位好友確實好感動啊!!

今年由於太遲約實日子, 所以契媽趕唔切訂靚靚蛋糕, 契媽訂開間Cake Shop好誇張架, 要一個月前落訂, 否則一概不接, 但真的好好味好好味好好味呢...  雖然今年訂唔切, 但契媽繼續負責小B的生日蛋糕, 雖然不是卡通款, 但蛋糕依然好味, 即使是小B不太接受的綠茶味, 但小B竟然跟爸爸搶食囉.
最錫小B的契媽契爺...
妹妹心想...前面的哥哥姐姐何解不斷揮動雙手叫我呢.  XD
每年指定動作...大合照, 不過為了配合小B生硬的雙手 (因剛塗上姐姐送的指甲油), 所以齊齊學小B.
然後又唔知點解, 每年都要影一張咁嘅相, 哈哈~
 小B好現實架, 有禮物收當然肯乖乖企定定影相啦!!
多謝你們愛我之餘亦都愛錫我的女兒.  ^^





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^  

14 則留言:

  1. happy birthday 小B! 咁快就3歲,時間飛逝呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 眨下眼唔經唔覺已經3歲啦, 宜家仲識得同我駁咀添啵, 唉~

      刪除
  2. 小b 生日快樂呀,祝你身體健康、開心活潑 ^^

    回覆刪除
  3. 3歲生日快樂~ 祝小B 精靈活潑, 身體健康~ 最緊要同妹妹相親相愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE...我地好期待豬脾妹嘅出世啊~

      刪除
  4. 小B, 生日大快樂啊~~ EE祝你精乖伶俐, 身體健康, 繼續日日開開心心~~~

    回覆刪除
  5. 小B生日快樂!見到小B三年嘅生日照,真係大個女又甜美左好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!!
      最慘係佢越大越難攪呢...唉~

      刪除