2015年1月13日 星期二

試用 - 韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊

今次要試用的是韓國品牌Manito護頸護肩透氣嬰兒坐墊, 其實早前爸爸已經有叫我買張BB車坐墊俾妹妹用啦, 不過我懶...一直未有行動, 所以今次可以試用, 真的正正切合我需要!!
之前未有護頸護肩透氣坐墊時, 每次帶BB車出街都要順手多帶一個BB枕頭, 但始終枕頭不能固定在BB車上, 所以好多時行行下就會發現枕頭已經跣到落背部位置, 好唔方便.  現在有了它, BB枕頭終於都唔洗再跟我出街啦, 哈哈~

這款坐墊, 頭部Cushion兩旁成U型設計, 保護BB頭仔頸仔, 不用另外再加枕頭.
肩部兩旁又有加厚墊, 行車時能夠保護BB膊頭, 減卸震動.
而且坐墊更利用了3D立體網狀設計, 超級透氣, 適合任何嬰兒坐位使用, 即使夏天坐BB車用亦不會怕焗.  最重要係坐墊輕身, 又易清洗...  ^^

今次家姐搶先試用, 因為有個小朋友又同妹妹爭車坐, 不過見你無電想Zzz就算啦~
 我諗個坐墊應該真係好舒服, 因為行行下, 有人好快就去搵周公子了.
其實個U型設計真係好合小朋友頭形, 所以之後我問小B個坐墊坐得舒唔舒服, 小B都話好舒服囉.

鏡頭一轉, 小B已經起身了, 而且還在嘆雪糕中...
媽媽話想食一啖都唔俾, 唉...生女啦生女啦!!

最後爸爸都係要硬搶才搶得一啖咋~
當小B正在享用她最愛的雪糕時, 其實妹妹都要開餐了, 只怪爸爸媽媽今天顧住Shopping, 竟然忘了妹妹已經過晒鍾食奶, 哈哈.
晚上回家後又試下將坐墊放上Highchair用先...
不過原來將坐墊放上Highchair後, 再坐下的感覺有點迫, 所以我們還是只把它放在BB車用就好了. 





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

沒有留言:

張貼留言