2015年1月26日 星期一

成功轉讀上午班

今天媽媽真的好開心好開心, 皆因一大早就收到學校來電通知, 小B可以成功轉讀上午班啦...  媽媽煩了好幾個月, 一直擔心如果未能轉讀上午班, 返下午班時間上的安排有點難就婆婆, 幸好今天問題終於得以解決, 而當日媽媽決定一大清早就走到學校門外排隊交後補上午班表是沒白費的...

小B...希望9月轉校之後, 你能夠盡快適應新學校的K1生活, 而且証明媽媽沒有幫你做錯選擇啦!!

小B: Yeah, 得左~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝晒...真係好開心, 終於唔洗再煩返下晝要點安排~

      刪除
  2. 恭喜恭喜恭喜 ^^
    你的努力冇白費啊,我始終深信:「機會係留比有準備的人」^^

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜! 好明白你的感受,因一仔今日都收到pm 轉am offer, yeah yeah!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我之前擔心左好耐架啦, 總算無白費我一大早去排隊!!

      刪除
  5. Congrats ar!!
    上午班時間真係好用好多嫁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我先咁想幫佢轉am, 如果真係要讀pm班咁就真係頭痕喇~

      刪除
  6. 恭喜呀~
    我地Keep 住有寫信去學校轉AM, 但都未有消息呢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢排都仲會有機會轉到嘅...希望你都成功啦!!

      刪除
  7. congrats ~安樂曬~~我仔K1都讀AM, 希望佢適應到啦, 因為佢平時訓到好晏先起身haha

    回覆刪除