2015年1月15日 星期四

我是個失敗的媽

雖然當上媽媽已經3年了, 但我竟然失敗到連獨個兒照顧倆姊妹都不行, 而且還要倚賴婆婆去幫忙照顧, 究竟我真的有資格去當媽媽嗎?!

過去一星期, 因爸爸工作忙, 姨姨去旅行, 亞父返夜更, 所以每日放工後就只得我和婆婆+倆姊妹, 當我放工回家後, 婆婆當然就唔會再理倆姊妹啦, 因為婆婆要開始忙整餸煮飯嘛, 所以我只好像打怪獸般一打二, 沖涼..餵飯..陪玩..做亞四等, 然而最近倆姊妹又真的變得好麻煩好麻煩, 家姐則經常發顛大哭大鬧, 妹妹就扭計精上身扭計扭到暈, 而我就因為向來EQ低, 所以在忍無可忍的情況下只好放聲大罵, 每天弄得家嘈屋閉, 感覺好差好差.  每晚當整個人靜下來時, 回想剛過去數小時的畫面, 總是覺得自己好失敗.  

當媽媽的我...既不懂煮飯, 又沒有能力一湊二, 究竟我還可以做咩呢?!  我湊女的失敗過案多的是, 實在連我自己都不好意思去提了, 唉~

接下來我先要慢慢學習去做媽媽應該懂得做的事, 盡量不想再倚賴家人幫忙照顧, 要學好照顧倆姊妹和教育倆姊妹, 希望不要再因自己有情緒而放聲大罵.

嗯...不懂怎樣去用文字表達.

Btw, 我要加油加油加油~~~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

28 則留言:

  1. 沒有不懂湊小孩的媽媽,只有沒有心去湊小孩的媽媽。
    你已經做得好好架喇!有心為家庭為兩位小朋友付出咁多已經好好~
    有邊個話湊兩個小朋友係容易吖??我非常明白!
    只係頭幾年辛苦啲,好快就有好日子架喇!!加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真心好佩服d媽媽可以係屋企自己一個湊住兩個, 仲可以單拖帶住兩個出街四圍玩架, 但係我一個人真係應付唔到囉.
      好似岩岩個星期日咁, 因為爸爸一早要返工, 得番我同倆姊妹, 係家姐好合作但妹妹好唔合作嘅情況下, 我都選擇左快手快腳帶佢地返婆婆屋企, 因為妹妹唔知扭乜, 又勁痴身喎, 攪到朝早連我同家姐去刷牙都要揹住, 我實在係覺得湊住兩個好辛苦, 但其實呢d都應該係爸爸媽媽嘅責任黎, 不過我就交左個波俾婆婆, 諗番好多好多, 真係覺得自己好多不足嘅地方, 做得好失敗~

      刪除
  2. 對住一個我都有時忍唔住好勞氣, 何況你有兩個, 捱多幾年, 佢地可以兩個自己玩你就可以好輕鬆架啦~~~加油~~~會愈湊愈好架啦~~~~

    回覆刪除
  3. 不要俾太大壓力自己, 當媽媽呢份工作係要慢慢學, 而且學到老!
    加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你地嘅support, 感覺即刻好好多!! ^3^

      刪除
  4. 其實照顧兩個又談何容易,所以我都好怕自己一個面對兩個。 隔多一年,妹妹識行識走同姐姐玩應該好好多啦!加油!

    回覆刪除
  5. 湊兩件真是否客易,我都變得沒耐性同好易發火.....因為佢地有時真係吾聽話到只好發火叫停......好都要轉下方法去教,但是仲搵緊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊仔教仔真係一門好高深嘅學問, 睇黎有排我地學呀~

      刪除
  6. 湊小朋友真係唔簡單,我相信你的好日子好快來的,支持你呀:)

    回覆刪除
  7. 一個都夠辛苦,二個一定需要人幫手,父母有責任,不過手的確得一對,唔好down咁耐,大大下又好啲,加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排確實唔知點解成日都keep住好down...睇黎我要快d調整一下自己心理先得喇, 唉~

      刪除
  8. 畀著我一湊二都實頂唔順,仲要放工咁攰,兩姊妹又咁仲細。其實大家都仲係學習緊做媽媽,遲啲要煩嘅野可能仲多,唔好畀太大壓力自己呀,一齊努力 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯...一齊努力, 希望大家都快d有好日子啦~

      刪除
  9. AMY, 你有勇氣生兩件, 已經証明左你唔失敗啦!!! 只不過係要D 時間, 兩個近係好難頂, 我地EQ又邊會咁高丫... 家下D 細真係好痴身, 唔同以前!
    你放開D, 小B扭就唔出聲試下板起塊面由得佢, 睇下治唔治到... 至於個細, 我估都係時間問題, 大左就會同小B一樣乖乖地, 一齊加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你地咁多位媽媽嘅支持同鼓勵, 我會繼續加油架~

      刪除
  10. 點會呢!兩個囡囡知道媽媽好錫佢架!其實我都覺得你地湊兩個好勁,我對住一個都已經好唔得閒!家姐試下同佢傾下,有時可以叫佢幫下少少忙,等佢有責任感。妹妹就要時間,等佢大少少就會輕鬆啲。雖然好難,但媽媽加油,畀啲耐性!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯..我首要就係提升自己嘅EQ, 再俾多D耐性去對住佢地~

      刪除
  11. 大家都係新手媽媽, 從經驗中學習, 唔好覺得自己失敗~ 雖然有時做錯左D野, 都覺得自己做得唔好, 不過一定要CHEER UP, 繼續努力~ 你仲要係有2個寶貝的在職MAMA, 真係一D都唔易做~ 加油呀, 大家一齊努力!!!!

    回覆刪除
  12. 不要想太多了。呻完,又再繼續努力啦!加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯...呻完就要努力繼續學湊女!!!!!!!!

      刪除
  13. 加油呀,1對2真係唔容易,特別2個一齊扭,我每個星期日既早上都係1對2,又要煮野俾南瓜妹食,又要餵佢,又要洗碗,仲要睇埋南瓜仔,有時南瓜仔仲要扭我抱,妹妹又唔肯食,攪攪下就等到老公回家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時兩個一齊扭我會選擇扮聾...不過忍唔得好耐我就會顛 ~.~

      刪除
  14. 依一代的小朋友咁精靈,我地一打一都唔易,你一打二,更加想像到更難!
    煮餸我都麻麻,如果工人放假,我一定叫外賣,但我同自己講,等一仔大d 可以入廚房時,一定要同佢一齊學煮餸,亦要佢學做家務,一來可以幫輕下,二來要佢學識自我照頠啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都打算遲d等佢兩個大d, 然後就學煮餸....希望可以快d煮到一餐正正常常嘅煮家飯俾屋企人食, 哈哈~

      刪除