2014年12月9日 星期二

X'mas @ 屯門

山長水遠入到元朗, 離開時見時間尚早, 一於過去屯門影Melody啦...

去影Melody前先經過時代廣場, 見有Pingu啵, 一於照影先, 近期小B好熱衷到各大商場影相呀, 只要一見有公仔頭出現就會自己走過佢, 雖然大部份相都係唔望鏡頭, 但都交足戲笑到見牙唔見眼架, 哈哈!!
我有我影, 然後一個望左, 一個望右 ~.~"
終於有張望鏡頭...
好想妹妹自己企定定影相, 可惜妹妹企唔定, 只要腳仔一惦到地下就要行, 結果當然無一張相成功啦.

(其實我覺得妹妹係好唔鐘意影相架, 每次一影相妹妹就會變得好唔合作, 就算明明笑緊, 只要一見到相機就會變得好Cool, 所以唔好問點解咁少妹妹相呀, 其實係因為妹妹唔鐘意影相咋.)
今日真係要多謝姨姨, 因為有姨姨一齊去, 我地先可以去影相咋.
其實影完Pingu, 倆姊妹都已經開始無電, 但有個小朋友依然堅持要去影Melody囉, 那就唯有快快手去影幾張滿足小B啦, 點知...影Melody都要排隊呀.  呼, 幸好今次等候時間唔長, 大約10分鐘左右就可以入內, 否則小B一定爆喊扭計收場.  至於妹妹...未行到去影相就已經暈低了, 今次又無得影, 唉~

影Melody嘅範圍實在太多太多人喇, 完全唔知點影先可以影得靚, 隨便影幾張滿足了小B就快快閃人返歸.

(相片於網相找的)
 突然熱愛影相的小B ^^
如果要去各大商場影聖誕佈置, 最理想一定係平日時間, 可惜大家都要返工返學, 所以唔知我地仲有無機會去其他商場影相呢!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

2 則留言:

  1. d 相好靚呀,小b 咁有笑容,基本上張張都一定靚架 ^^
    同意啊,平日冇咁多人好影d,可惜大家都忙返工返學....唉,冇計~~

    回覆刪除