2014年12月2日 星期二

去與留?!

雖然媽媽我一早就已經打算明年K1會幫小B轉校, 但當時心想...若然最心儀學校唔收就繼續留低, 亦沒想過小B今年竟然會有幸獲得心儀學校Offer, 所以當知道有Offer一刻真的爆興奮, 但隨住收到學校的去留問卷後, 媽媽內心竟然開始掙扎呀....究竟最終媽媽做的決定是否真的適合小B呢?!
一向唔屬於怪獸家長的我, 從來對小B要求都唔算高, 只要按進度發展及認知就可以, 絕對係超級Hae媽一名.  但現今香港的教育制度, 又確實令人好擔心啵, 所以就算我Hae極都當然希望小B可以入讀一間較好的幼稚園啦, 起碼上小一時唔洗太辛苦, 媽媽到時又唔洗太擔心嘛.

其實心儀那間學校出名催谷而且程度深, 出路應該不成問題, 家長們亦不用太擔心, 但小B能力是否真的能夠應付得來呢?  媽媽又能否應付得到小B的功課呢?  突然媽媽有好多好多的憂慮通通全部跑了出來, 唉~

大家都知道救世軍係Happy School, 課程比較淺, 所以這3個月以來, 小B返學完全無壓力, 我想每天返學小B都應該當成去玩一樣, 所以好明顯係開心嘅.  不過如果繼續留低的話, 將來小B上小一時就會比較吃力, 這一點就連校長自己都已經親口證實.

做父母當然都想小朋友有個愉快童年啦, 所以當我看過鮮魚行校長的報導後就更加唔知自己決定是否正確喇.

http://happypama.mingpao.com/cfm/parenting3.cfm?File=20141202%2Fnewa%2Fona1.txt





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

27 則留言:

  1. 我都麻緊類似既問題, 不過已經決定唔留依家間n啦~

    回覆刪除
  2. 真係好難諗呀..又想開心又想打好基礎

    回覆刪除
  3. 都繫想緊你的問題,最終決定讀讀救世軍k1,希望有緣與你囡囡做同學仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就與你想法有D唔同。我覺得咁細個應該開心愉快地玩,從中學習。基礎架野,距遲早都會識。正如距識行同講野,個個小朋友不同,一般正常發展都會識。我主張慢學。

      刪除
    2. 咁呢間學校確實唔係差, 校長老師都好有愛心, 所以你大可以放心 ^^

      刪除
    3. 多謝你。。希望我自己無揀錯。。

      刪除
  4. 噢....比在我應該會閃,因為連校長都話上小一會比較吃力,做媽媽的,當然希望子女一直暢順啦.....ANYWAY,希望你早日有決定,支持你喔^^

    回覆刪除
  5. 做媽媽又點會唔想仔女好吖,不過宜家個教育制度又真係好唔掂,搞到幼稚園已經開始要催俗小朋友,家長只好無奈地玩呢個遊戲...
    其實決定去定留係無絕對答案,我覺得你兩間學校都好OK,揀邊間都唔會輸,但我會咁睇啦,既然心儀學校都收小B,或者佢都適合呢間學校,會頂得住呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係偏向轉校嘅多...希望小B真係可以適應到無咁HAPPY嘅學校啦~

      刪除
  6. 如果已有心儀小一學校及知係深的,心儀幼稚園才含接到,那走吧!

    回覆刪除
  7. 愛美目標清,一於去馬啦,想信你都考慮過小B能力係應付到,同都係為佢好先有決定!小B咁叻,佢一定好快適應到架

    回覆刪除
  8. 小B係大B, 去深D個間應該無問題呀~ 寧願佢慢慢加深, 好過小學突破間要追丫~
    而且程度深係我地大人諗, 可能小朋友係駕馭到呢? 放心去馬啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係...有時我都會係咁諗, 深淺其實都係我地大人自己講者, 其實小朋友要學到的話無野係唔識架喎, 而且佢地吸收能力比起我地大人強得多啦~

      刪除
  9. 我地都係煩緊呢.....小B係大B已經好好多架啦..加油媽媽~!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去留問題真係好煩, 希望你都盡快揀惦啦!!

      刪除
  10. 加油呀!小朋友適應力強,小B實掂嘅!千萬唔好低估佢哋嘅能力呀!

    回覆刪除
  11. 我都同意慢慢深好過一到小學追辛苦!學卷學校深極都唔會應付唔到,放心,近來聚會見二位小朋友返唔同幼稚園表現好唔同,會出post講下

    回覆刪除