2014年12月16日 星期二

妹妹B ~ 10個月

12.12.2014

去到2014年尾聲, 臨近普世歡騰嘅12月, 妹妹B不經不覺已經10個月大了, 媽媽我希望能夠盡量記低妹妹B的發展進度啦~

體重: 估計約有18磅左右

身高: 無量, 但妹妹自出世以來都唔算矮, 莫非妹妹將來會係高妹一名?!

食:
奶 ~ 3餐 (每餐7安) - 已轉2號奶
固 ~ 2餐 (午餐及晚餐同樣食大半碗至一碗爛飯仔)

便便每日都有一至兩次, 偶然一整天無便便的話, 第二日就定必會爆屎.

食物方面已試過好多款, 無特別記低, 暫時未見有出現食物過敏情況, 希望繼續唔好中招!!  早幾日, 就連蛋白都已經試食了.

訓: 早上約8時多起床, 午睡情況明顯有進步, 一日兩次小睡, 短則30分鐘, 長則3小時左右, 晚上大約10:30訓, 多數在床上食奶自行入睡.  (天氣涼時真的特別好訓呢 ^^)

活動能力:
- 由訓變坐, 由坐變企
- 向前向後向左向右周屋爬
- 可以放開手唔扶物件企
- 間中識反轉身落sofa, 不過唔識多過識. (爸爸好早時已教)
- 成功放手行到兩步, 但比家姐當年怕死, 所以經常要我們拖著才敢周圍行

指令:
拜拜, 拍手
準備教做請請, 為新年逗利是作準備, 哈哈~

講:
Mum Mum (最叻問食時不停叫Mum Mum), 奶奶 (見到奶奶又會不停叫奶奶)
爸爸, 媽媽 (試過發音, 但無意識地叫)

性格:
- 比較慢熱而且勁愛人抱, 算是痴身膏藥一名, 最愛痴婆婆和痴媽媽, 近期亦出奇地愛上了痴爸爸.
- 比較懶惰, 唔太肯自己拎野食, 但最近放星星餅在妹妹手時, 妹妹總算有意識將星星餅放進口裡, 不過每次媽媽見佢放唔岩位就會出手協助, 所以妹妹仲未算成功架, 或許媽媽應該要多點時間讓妹妹練習, 因為1歲回健康院時好像要考手指靈活度.
- 超級愛玩, 會主動撩人玩

健康:
繼續每月一病, 每次都係被家姐傳染, 同事見妹妹成日病, 終於忍唔住話媽媽我當日唔努力餵人奶, 結果累妹妹生病次數才會頻密如此.

10個月大, 希望妹妹變得越黎越好湊, 唔好再做大喊包.
因為妹妹成日喊嘅關係, 結果婆婆,姨姨都忍唔住幫妹妹改名做亞包了.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

4 則留言:

  1. 關咩係人奶事,家姐病最易傳染比妹妹啦,就算我餵足一年,咪又係病,唉! d 人真係。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 其實最麻煩係一個惹一個咋嘛~

      刪除
  2. 愛美本身咁高,妹妹B應該都遺傳到你嘅身高呢!
    啲同事咁講野嘅,食人奶都會病架喎,同埋小B返左學成日交叉傳染,咁都入你數 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知佢無心嘅...不過有時我都會諗, 如果我可以俾多d抗體妹妹, 咁妹妹係咪真係可以唔洗成日睇醫生食藥呢, 雖然我都知有d難, 始終交叉感染真係好難避免嘛~

      刪除