2014年12月23日 星期二

聖誕放毒

臨近聖誕節...消費意慾總是特別強, 不過我要湊住兩隻小魔怪, 又豈會有時間行街Shopping花錢丫, 所以要滿足自己就只好靠偉大的淘寶或網購來揮霍喇.

為了趕尾班車搭同事單, 今次只用了少少時間淘得以下戰利品~~~

Melody毛毛拖鞋 - RMB 34
收到後一致好評, 絕對跟我在Sanrio看到的沒大分別, 最大分別就在於價錢上吧, 哈哈!!

米奇貼紙簿 - RMB 1.8 (用作小朋友禮物仔)
一本共六頁, 紙質亦算不錯.

DIY手工粘貼眼鏡玩具 - RMB 3 (用作小朋友禮物仔)
這些小玩意, 質量還算可以啦.

Chicco 廁所板 - RMB 49
已經是第二次購買, 買第二個並非因為第一個已爛, 而是買來放在嬸嬸(婆婆鄰居好友)家, 因嬸嬸經常幫婆婆湊家姐/妹妹, 所以嬸嬸好多時都會用得著, 前陣子我還特地為嬸嬸添置一部2手BB車, 方便嬸嬸帶妹妹去街呢~

一家四口親子裝 - RMB 30 & RMB 49
為了Boxing Day去影樓影相, 特地淘了一套親子裝, 爸爸媽媽選的是白色, 倆姊妹選的則是紅色.  初初買時都好猶豫, 因為怕會貨不對辦, 但收貨後又覺得可以啵, 哈哈!!

最後於FB專頁買了兩個聖誕老人髮夾 - HKD 56
我無量度清楚大小, 只見得意就買了, 結果收貨後比我想像中大...但家姐夾上依然可愛, 不過對於妹妹來說還是比較大一點點.  這幾天一定要夾住影多幾張相, 否則過了聖誕就用唔著, 要留待下一年嚕.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

沒有留言:

張貼留言