2014年12月10日 星期三

X'mas @ 樂富

今年樂富廣場聖誕主題係Disney Channel, 媽媽我這個米奇迷當然要帶小B去影相啦,
不過真係唔講得笑, 今年各大商場影相位都大排長龍, 而為了影米奇我們更加足足呆站了45分鐘呢...

食完下午茶, 姨姨話見好少人排隊, 我們便一心想著應該好快有得影啦, 點知...保安姨姨告知我們現在排隊的是排下一節6:00-6:45時段, 噢...現在才剛剛5:05, 那我們豈不是要呆站一小時?!  這個形勢, 當然想先勸小B離開啦, 不過小B好堅持, 寧願捱眼訓捱腳累都話要排隊, 結果有人等到變了呆呆豬, 哈哈~
不過小B都算好乖啊, 等候影相期間完全無扭計, 大個女果然有所不同, 讚呀!!

原本一心打算下午來到戶外影相會比較靚, 但結果最後竟然等到天黑才有得影, 整件事馬上變得唔同晒, 不過只要你開心我就滿足了, 至於妹妹亦敵不過睡魔又要ZzzZzz.

米奇
 米妮
公主
竟然有迷你波波池玩?!
亦因為這個波波池, 小B話排隊係值得嘅, 哈哈~
(自從返學之後, 小B說話能力超強, 已經跟我們大人沒分別, 就連同媽媽鬧交都無得輸添啵 ~.~")

巴斯光連
布魯圖
最後妹妹都終於醒啦, 但妹妹醒時已到清場時間, 所以快快手幫妹妹影幾張就要走人喇.
今日依然係勁難影妹妹, 因為妹妹唔肯自己坐, 又要拖住媽媽行路.  算...總叫有張兩姊妹合照.
下一次我想去影飄零燕呀, 唔知爸爸幾時放假陪我地去呢?! 





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

14 則留言:

  1. 我又要同龍BB 去呀, 不過見你D相又好似吾多人喎, 係咪分批遂個遂個影架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 佢分時段入, 每節放200人, 而且D人好守秩序肯排隊, 所以影相時唔會有好多路人甲乙丙~

      刪除
  2. 你真係好積極四圍帶小B同妹妹去影相喎,哈哈...

    回覆刪除
  3. 嘩要排定下一節先入場,好彩佢都安排得好,影相就唔覺人山人海喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都好肯排隊, 一個一個影, 所以睇落唔係好多人囉~

      刪除
  4. 我上星期去遲左呀,8點前收啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次日頭再去過啦....我覺得會影得靚過夜晚囉~

      刪除
  5. Hk d 景好靚呀,呢邊又凍又無景,想影張相都幾難

    回覆刪除
  6. 小B 同妹妹B 都好開心咁啊 ^^
    你就好啦,小B 影相咁合作,張張都可以正面又靚靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 影到正面但唔望鏡頭咪又係一樣....唉~

      刪除