2014年2月28日 星期五

KAWAI 日本肝油丸

自農曆新年後, 經過一班親戚塗毒下, 小B變得愛吃甜, 由從前不愛吃糖變為發糖痴, 不過媽媽我經常同小B講多食糖無益, 所以間唔中都會禁止小B食糖架, 幸好現在有KAWAI日本肝油丸...可以增強抵抗力之餘, 小B又可以當糖食, 而且這是果汁味的, 所以小B都以為這些肝油丸是糖糖來, 連爸爸試食一粒後都大讚好味呢, 總之就健康得黎又可以滿足小B啦, 就連正在餵媽媽奶的媽媽都可以食架, 因為可以補給授乳期的維他命嘛, 正呀!!

這款肝油丸含有維他命C, 能有效增強抵抗力, 同時又可以促進鐵質吸收, 絕對比起小B食糖有益得多.
大家看到小B雙手嘛...已經急不及待要拿出來試食啦.
小B: 媽媽, 你影完相未, 我要食糖糖呀!

小B: Um...終於食得, 等我試下好唔好食先.
小B: 嘩...雖然我食得樣衰衰, 但原來好好味架~~~

食過一粒後小B繼續追問媽媽要多粒, 不過小朋友每日早晚只可食一粒啵, 所以媽媽唯有將肝油丸偷偷收起, 留待明天才再給小B食嚕.

至於媽媽我呢, 除了肝油丸, 還有KAWAI日本梨の鈣丸.
這個真是正正合我需要, 因為生完BB後, 我覺得自己好像流失了好多鈣質, 又經常腰酸背痛, 而且在懷孕期間, 亦讓妹妹B搶走了大量鈣, 所以一定要補充一下才行, 否則日後未老先衰, 骨質疏鬆就慘了.

其實食這款鈣丸真的超方便, 只要每日4粒就相等於一杯牛奶的鈣質了, 絕對適合坐月中忙到連廁所都不能去的我呢.

誠意推介...有興趣的朋友不妨一試~

6 則留言:

  1. 小朋友鍾意食糖真係一件好難搞的事, 所以食呢些supplement總好過食糖呢, hehe ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 最怕食糖食到爛晒d牙, 所以俾佢食呢d試下!!

      刪除
  2. 我都想買Supplement 比晉食呀~ 因為想佢增強自己既底抗力, 將來返學都未咁易病~

    回覆刪除
  3. 小B食到個樣幾開心 ^^
    我之前都食過Kawaii EC,我都覺得好好味,我唸依隻畀小朋友應該仲正~

    回覆刪除
  4. 小b食得好開心,其實我以前都有食呢隻,又有益又好味

    回覆刪除