2014年2月17日 星期一

妹妹出世啦~~~

11022014 - 12022014

承接上篇...

當我以為今晚會在醫院白白渡過之際, 原來妹妹B已急不及待想同大家見面啦!!  探病時間過了不久, 老公回家去, 而我就只好看電視和雜誌打發時間, 由於眼見隔離床媽媽痛得越來越辛苦, 相信我今晚一定無覺好訓了.   誰不知就由8時多開始, 我好像感到有點肚痛, 但因未有規律而且痛的密度都好疏, 所以自己就不以為意, 直至9時多仍然持續有這感覺, 而且開始變得有規律, 大概好像是10分鐘一次吧, 那刻我才意識到是陣痛的開始, 所以我馬上whatsapp通知老公, 叫他半夜記得要聽電話, 因為妹妹應該隨時會在凌晨時份出世.  好快...到了12時多, 已經變為5分鐘一次, 但痛的程度仍然可以接受, 所以我還可跟朋友whatsapp吹水, 而且亦未有特別通知姑娘, 直至1:30陣痛變成2-3分鐘一次, 每次痛的時間長了, 我終於亦忍不住要通知姑娘啦, 或許姑娘見我整晚都沒什麼動靜, 所以當我告知她時, 姑娘好像有點不相信似的, 幸好最後都肯為我檢查, 可惜還是1度都未開, 不過姑娘都說應該會快開了.  我見睡不著又想快點開度數, 夜蘭人靜唯有獨個兒走去玩Fitball, 不過玩了一會兒, 我開始痛到唔願郁, 唯有返回床上繼續等待, 唉!!  到3:30...終於開了一度可以到產房待產啦, 馬上打電話叫老公過來陪產先.

3:40去到產房, 突然越來越痛, 原來已經開了3度, 今次我不停大大力的吸笑氣, 但我真的覺得沒什麼止痛作用, 而且每吸一次痛楚就更加強烈, 突然我更感到超級勁的便意呢, 不過助產士們說還未生得, 當她們一起步出產房之際, 我痛到馬上按鐘叫她們回來, 那時我已經急到忍不住要痾了, 當她們衝過來之際, 我已經感到妹妹正在出來啦, 由於老公未到, 她們還問我要不要多等一會, 雖然知道老公應該差不多時間到, 但我真的忍不住要馬上生嘛, 結果老公今次就趕不及陪產了, 而妹妹亦於4:02出世嚕.

多謝妹妹錫住媽媽, 今次的生產時間比起小B還要快, 小B由開1度到生得, 足足用了差不多兩小時, 至於妹妹就只需半小時便任務完成, 原來第2胎真的會快好多架.

家姐 vs 妹妹
大家覺得她倆姊妹像樣嘛?!  我和爸爸都覺得她倆簡直像餅印Copy出來一樣, 而今次大部份人都說妹妹比較似我, 哈哈!!


29 則留言:

  1. 恭喜晒,妹妹咁錫媽咪,真係好~~
    真係倒膜一樣呀!
    好好休息呀

    回覆刪除
  2. 恭喜哂呀, 小b 同妹妹一樣咁可愛呀, 好好休息 ^^

    回覆刪除
  3. 恭喜晒!!!!生得好快啊...妹妹真係錫住媽媽喎!!!
    AMY好好休息喇!!得閒UP下妹妹相上黎~~~~當然小B既相都要UP埋啦.KAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 你都快d考慮下生個細佬/妹陪大爺玩啦!! O(∩_∩)O

      刪除
  4. 恭喜恭喜 ^^
    兩個真係好似呀,餅印,不過一樣咁可愛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!
      妹妹真係激似家姐細個時呀...

      刪除
  5. congrats~~佢地好似樣呀~~~多D休息 :)

    回覆刪除
  6. 恭喜晒~~~~
    妹妹同小b真係似樣到好似個餅印咁,唔講重以為係同一個人

    回覆刪除
  7. 生得好快呀, 妹妹乖~
    第時有小B同小小B, 兩個咁似樣, 好得意呀~~

    回覆刪除
  8. 原来可以半小時內由3度开到生麻出來,真係超快!
    姊妹出世時咁似样,將來大d一起出街時,如果唔睇高度,唔知会否继续似到好似孖生呢!?

    回覆刪除
  9. 第一胎已經好快,但第二胎仲快,二個都好乖,我仲要打針催生,而且由1度開到7-8度用左二曰時間@@'

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無諗過快到咁架, 之前一直都擔心要痛好耐!

      刪除
  10. 恭喜﹗要多D休息坐個靚月呀﹗
    屋企宜家有三個靚女,你老公來緊有排忙﹗

    回覆刪除
  11. 恭喜晒!兩姐妹真係好似樣呀,大個啲可以扮twins添喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 有得啵, 等我遲d試下將佢地扮twins先. :-P

      刪除
  12. 恭喜晒呀~ 半個鐘就生完真係超快~

    回覆刪除
  13. 恭喜晒呀~~ 真替你地高興呢﹗

    回覆刪除