2014年2月8日 星期六

過期居留?!

今日已經40週了, 但妹妹B好像還未有意識出來, 難道住在媽媽肚中真的有那麼舒服嗎?  (不過又難怪, 媽媽日食夜食, 日訓夜訓, 就連媽媽自己都覺得好像在嘆世界一樣, 哈哈!!)   但舒服還舒服, 妹妹B你真的要快些出來呀, 大家每天都在等著跟你見面呢...尤其是你的前世情人- 爸爸.

這兩天當我以為妳有少許動靜想要出來之際(因有少少見啡), 結果還是一次又一次的在騙我, 而妳亦未有像家姐一樣在我們想要的日子出來, 究竟那個日子才最適合妳呢?!  爸爸, 媽媽快要等到變長頸鹿啦......

妹妹, 妳乖乖快些出來好嘛, 媽媽唔想催生之餘, 亦希望可以早日完成任務啊!!


(之前人人都說, 第二胎一定會比第一胎早生, 結果我可以話你知, 我就是一個非這樣的例子喇.  家姐: 39w4d, 妹妹: 還在自己選日子中)

11 則留言:

  1. 哈哈,好快了。。。等多陣啦

    回覆刪除
  2. haha... 希望佢快d出世﹗心急死人喇~~

    回覆刪除
  3. 妹妹,乖乖出來好嗎?莫非妳想等麻情人節先出世?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果情人節出世,我唸愛美老公更加當宿世情人唔錫細妹錫到燶呀!

      刪除
  4. 細妹,雖然媽咪肚裡面好食好住,但都要快啲出黎同爸爸媽媽同一班EE見下面喎~

    回覆刪除
  5. 佢可能知道自己出世之後, 你會有排忙, 所以俾你嘆多陣...

    回覆刪除