2014年2月9日 星期日

為搏回情人一笑

有時我真的覺得爸爸太過寵幸她的小情人了...雖然我並非在呷醋, 但有時真的覺得這樣會好容易寵壞小B, 所以我要想想辦法設定自家一套來教囡才行喇.  一直以來爸爸都好遷就小B, 只要小B一發動眼淚攻勢, 即使小B話想要月亮, 我想爸爸也會出盡辦法去摘個月亮來滿足她.  雖然大家都會覺得這只是爸爸愛錫囡兒的表現, 不過久而久之小B就會認為這是必然的了, 最激氣的是爸爸經常話小B年紀尚少, 哄她開心想她笑亦屬正常事, 所以在爸爸能力範圍做到的, 爸爸都會做, 唉~

好像今日...小B扭計要玩我電話, 我唔准, 結果有人大哭大鬧, 連婆婆好聲好氣地逗回她開心都失敗.  雖然最後我都有把電話給她玩了一會兒, 但在滿足她前, 我不忙跟她說了一輪大道理, 而且亦不會像爸爸一樣, 有求就立即必應, 結果小B好聽我話, 即使喊到不停在喘氣, 但我要求她馬上收聲她都可以做到, 聽完道理後, 我說只可以玩15分鐘, 最後小B亦好乖聽到我說要收機就把電話遞回給我.  (其實小B就不是個不講道理的小朋友, 只是較喜歡蝦爸爸而已, 但點解爸爸就不可以強硬一點, 偏偏去過份竉愛呢?)

真怕日後在管教方面, 我和爸爸的方式會越來越大不同.  雖然爸爸說只要當小B再大一點, 就再不會用這寵幸方法, 但慈父終歸也是慈父, 我絕對有理由相信爸爸連鬧小B一句都不忍心囉.  看來我和爸爸要快快溝通一下才行啦...

說了一輪廢話, 還是入正題好了.  今日爸爸知道小B因為電話一事而喊得好淒涼, 結果為了搏回她小情人一笑, 就去反斗城買一點快樂回來哄她嚕.  雖然偶爾的物質, 我不反對, 但婆婆都已經不太認同我們了, 覺得我們倆都太過縱容小B.  算...就給我一點時間慢慢找套教囡方式來令大家一同實行吧!!

今天的快樂就源於......這兩樣東東喇, 實情小B超愛這些玩意的啊!!
1. Air Slammers - 小B於丟錢樂園玩上癮的其中一個玩意.
2. 最近小B迷上了看演唱會DVD, 經常在扮歌星唱歌跳舞彈結他.
由於婆婆是晚帶了小B去太婆家食飯, 所以爸爸並未有等她回來就已經閃人, 不過當小B一回來見到這兩樣東東時, 就知是爸爸買的了, 還不停自己在說開心開心呢, 好好笑.
小B: 爸爸, 多謝你呀, 我有型嘛?

媽媽: 爸爸, 你今次又成功搏回情人一笑啦...

爸爸: 為了令小B開心, 只要在我能力範圍做到的, 我都會去做.

婆婆: 無你一家三口咁好氣!!

10 則留言:

  1. 婆婆: 無你一家三口咁好氣!!
    笑咗!!

    回覆刪除
  2. 電話,ipad都係會中毒,現在南瓜仔會勁扭玩,我地已經收埋一邊,但佢一發現就指住要,俾其他野俾佢玩都唔肯,煩到死

    回覆刪除
  3. 爸爸真係好愛佢個情人喎,遲D妹妹都出埋世,佢肯定會仲用心去氹佢嘅兩個情人

    回覆刪除
  4. 要電話簡直係佢地嘅天性,不過我都唔會比佢玩,如果唔係一發不可收拾。
    小B爸爸咁多情人,有排佢蹤壞呀!

    回覆刪除
  5. 雖然我自己都唔係嚴厲型,但都覺得小B爸太寵愛小B啦,所以讚成愛美要用自一套教小B呢!
    So far我都未畀過手機肚B玩,平時佢已經成日睇電視,如果咁細個玩埋手機,遲啲眼鏡成吋厚就大鑊

    回覆刪除
  6. 嘻嘻...好似好多爸爸都好鍚囡囡....不過小B 咁可愛,又係女仔,爸爸寵愛一定啦,或者等遲下小B 大小小,希望會好D吧 ^^

    回覆刪除
  7. 我諗天下間嘅男人都係咁,我同你一樣都有同一個問題,妹豬爸又係超緃妹豬,有時真係有啲扯火

    回覆刪除
  8. 我同你一樣, 覺得小朋友真係要教...如果樣樣無條件咁就晒真係好容易一發不可收拾

    回覆刪除
  9. 真係唔好有求必應,大大下習慣左更正唔到,快同小b爸傾下,大家都唔好俾小朋友玩手機,睇太多電視,會有ADHD

    回覆刪除
  10. Amy你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除