2014年2月21日 星期五

大食妹 KO 窮媽媽

話說一直以來都沒想過自己可以餵人奶, 因為我覺得自己係個無奶之人, 所以上胎更加連試都沒有試就已經放棄, 但今胎既然是最後一次嘛, 就即管試試看吧!!  不過由於我一向抗拒埋身餵奶, 所以一開始就打算走泵媽這條辛苦路, 希望自己可以捱得住啦, 而事實亦証明埋身餵奶會好令我反感, 因為試過一次就已經被妹妹啜損了, 唉!!

一到產後房時, 姑娘問我打算餵人奶還是奶粉, 我答兩樣都餵, 但可惜QE只准2選1, 最後我選擇了奶粉, 打算回家後才再餵人奶.

而負責跟我的那位助產士張姑娘亦好好人, 知我有意思餵人奶但又怕埋身, 所以就教我在醫院時先用手擠奶, 好讓上奶容易一點, 但我實在太懶啦, 未有在每餐餵奶前做這個動作, 只是睡夠沒事做時才記得擠奶, 起初第一日得1ml, 即使唧到手軟亦只得好少好少, 所以好快就感到有點心灰, 不過當第2日再來時, 終於可以見到3ml啦...  雖然都係好少, 但見份量多了確實令我更有動力.  或許因為我記得時才擠奶, 未有兩小時進行一次的關係, 加上回家後實在忙得團團轉, 每次隔3-4小時才有時間泵奶, 結果直到今日第10日, 奶量仍只得30-45ml左右, 唉...妹妹已經食90ml一餐啦, 究竟我還有可能追到她每餐的需求嗎?  我已經連續數天一日三大碗魚湯, 不過成績仍未理想, 有經驗的媽媽們可以教我如何再增加奶量嘛?  現在一有時間我就會努力泵奶, 每次大約30-45分鐘不等...比起之前已經算是勤力, 雖知道還有小B不斷在攪攪鎮, 實在分身不了啊!!
由於現時每次只泵到1安左右, 所以暫時妹妹一日只能夠得2-3餐全人奶, 其餘時候都是以奶粉為主, 看來要做到全人奶B的目標還有很遠很遠路呢...

我要為自己打氣, 繼續堅持, 繼續努力, 加油加油!!



18 則留言:

  1. 愛美加油呀,冇窮嘅奶媽架,只要勤力就一定可以致富,我全泵都係一開始一日2-3餐人奶,追左成個月先追到肚B食量咋!
    其實我反而好想埋身,覺得好sweet呢,不過果時都因為畀肚B啜損而驚左(睇forum話啜得唔啱先會損),好天真咁唸住泵順先畀肚B啜,就已經返唔到轉頭lu。
    如果全泵又泵又餵真係冇時間陪小B架,盡力但唔好畀太大壓力自己,今今次都叫有餵過,已經突破左自己啦 ;)

    回覆刪除
  2. 努力呀mama! 泵得幾多得幾多!! 唔好比太大壓力自己啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 暫時都無俾壓力自己, 只要餵過我都已經心滿意足!!

      刪除
  3. 奶量都係泵同埋飲多D湯水咁, 泵要密D先令身體造奶架~
    加油~ 又唔一定要全人奶O既, 互相補下自己輕鬆D都好~~

    回覆刪除
  4. 努力呀,上左奶後可能多到要比小 b 飲,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有多又唔錯呀, 反正小b未試過, 哈哈~

      刪除
  5. 你好叻了,今次會餵番 ^^
    我生巨龍時又係,試都冇試就放棄,所以從來冇試過餵人奶,我更常常覺得,我下胎都唔會餵,因為太辛苦了....所以你好叻啊,加油,支持你呀 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係因為朋友成日講餵人奶對bb有幾好幾好咁, 我先試踏出呢步咋!!

      刪除
  6. 要多奶主要都係靠泵多D同飲多D湯水,不過多少唔緊要,最緊要你已經試咗,畀咗BB最寶貴嘅嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係咁諗, 起碼已經將最寶貴嘅野俾佢試過!

      刪除
  7. 果時一仔都有咬損我,雖唔嚴重,但都痛,捱了一排先無再損,坐月時埋身加補奶粉,返工后再加泵奶,一仔埋身了6個月到我無奶。
    聽聞有款nipple cover(唔記得係未咁叫法),保護nipple唔好繼續埋身時比bb咬損,但有d BB會唔like隔住餵。
    所以,做唔到全人奶媽,盡了力,總之有人奶飲,已經ok !加油!
    曾睇過話除了湯水外,還要夠瞓及放輕鬆呀>我果時做唔到,第一胎,什麼都要自己來,好大壓力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想可以訓多d, 可惜湊住兩個真係唔簡單, 就連泵奶時間都唔可以準時呀, 唉~

      刪除
    2. 泵完奶又要洗,所以我寕願埋身餵,唔夠就補奶粉>>不過健康院姑娘話盡量補少d wow!

      刪除
  8. 已經好叻,對現了自己承諾,我果時用chu chu母乳奶咀,所以小豆子用樽都好似埋身咀形咁吸啜,我好快上奶,早午晚肉,飯,魚湯,訓覺,可能我埋身所以快上奶,之後整個月都全埋身人奶,直到小豆子滿月多少少一覺訓夭光,我半夜懶冇泵奶才奶量下跌,之後也改了奶粉,所以只有堅持,奶媽路不易,特別返工後,加油呀

    回覆刪除