2014年2月4日 星期二

立春+清胎毒

Yeah, 終於來到立春之日, 妹妹B成功做到馬B嚕!!  媽媽我由一月開始, 一直就提心吊膽怕妹妹B會提早出世, 由馬B變為蛇B, 所以遲遲未敢清胎毒, 食得最多的都只是腐竹雞蛋糖水而已, 不過來到今日...我已經唔再怕啦, 所以決定要獎勵自己勁食綠豆沙, 清胎毒之餘, 希望食多少少涼野, 妹妹B可以快快手出來, 等我早日卸貨, 不用約期催生.
其實除了腐竹雞蛋糖水, 綠豆沙, 芝麻糊外, 這幾天我還可以食什麼來清胎毒呢?

記得上胎婆婆有煲過兩次白蓮鬚給我, 不過婆婆話第二胎就不用再食這個了, 至於點解我沒有去追問呀, 反正我自己都不太喜歡那種苦澀味, 加上媽媽會有好多媽媽話, 食過白蓮鬚後, 反而令宮頸開得更慢, 痛楚亦相對增加, 雖然未知是否屬實, 但聽後都不太再試呢.

10 則留言:

  1. 仲未生呀? 妹妹唔好過期居留wor

    回覆刪除
  2. 新年快樂呀! 祝一家大大細細日日開心, 妹妹B 平安出世~

    回覆刪除
  3. " 食過白蓮鬚後, 反而令宮頸開得更慢",真係唔知呀!
    馬b女,可以出來了嗎?好想見妳啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網見好多人講咋...上胎唔知, 所以都有照食~

      刪除
  4. 新年快樂呀等你好消息 :)

    回覆刪除
  5. 陀B去到依個時候最開心,因為終於可以破戒啦!
    期待馬B出世呀 :)

    回覆刪除