2014年2月5日 星期三

宅媽一週生活

自放產假至今已經一星期有多, 而我亦已經搬回了娘家住嚕, 這個星期除了食, 訓, 陪小B玩就好像沒什麼做過似的, 雖然看似有點頹廢, 但其實都幾寫意架, 哈哈!!  只可惜陀B陀到尾聲, 我的腰骨好像快要斷開似的, 有時就連起身坐低都好不情願呢, 因為我個小肚dum經常扯著扯著痛, 連行步路都要如同鳥龜一樣, 所以即使寫意亦不等於享受!!  不過整個孕期, 來到尾聲才叫辛苦, 妹妹B都已經算是錫住媽媽我喇.

這個星期, 除了到醫院產檢, 跟婆婆到酒樓飲茶, 媽媽就就再沒有上街了, 就連新年必做的到親友家拜年都全部缺席, 絕對說得上是宅媽一名.  幸好爸爸一有空就回來陪我, 否則我應該好快就已經發顛了, 不過其實只要有小B在, 媽媽我依然是忙過不停,  因為有個臭豬突然由痴婆B變為了痴媽B, 由早媽到晚, 洗面, 換片, 開奶, 陪訓, 陪玩, 餵飯, 全部要媽媽, 雖然媽媽都好樂意去做, 但有時都真的感到好累, 所以媽媽我都會求小B放過我架, 幸好小B看似都好明白事理, 有時只要媽媽跟她解釋兩句, 她就會自己去玩, 不再纏住媽媽, 抵鍚.  ^3^

妹妹B...你不如快點出來, 好讓媽媽我快快坐完月, 帶你們一同出關啦.  放了12天假, 媽媽我開始悶+心癢癢, 好想約朋友仔們出街玩啦.

7 則留言:

  1. 我都好想過啲咗食, 瞓, 同陪妹豬玩啲生活~不過重要等多成5個月至得

    回覆刪除
  2. 我都諗緊之後我放假應該點安排。。。不過到時姐姐到,可能仲忙
    你好好享受呢時段時間,我相信之後會好忙,加油呀

    回覆刪除
  3. 你要 enjoy 呀, 到時細 b 出世就超忙呀

    回覆刪除
  4. 我要戒口都好慘,最慘係我真係好餓,但都唔知可以食乜好,我又唔敢食得太少!唉......

    回覆刪除
  5. 襯細妹未出世有得宅下都係好事架,好好enjoy :)

    回覆刪除
  6. 有時宅下都好開心啊,不過都希望妹妹b 如你所願快d 出世,等你地可以一家四口一齊玩呢 ^^

    回覆刪除