2014年2月26日 星期三

愛上扭計的小B

唉...當大家都以為小B好乖好生性之際, 其實小B已經靜俏俏地起革命啦!!  話說妹妹B回家已經差不多兩星期, 起初小B的確表現得好錫妹妹, 好肯幫忙去參與有關妹妹的一切, 例如開奶, 餵奶, 沖涼, 換片等等等等...  可惜近幾天小B開始變了, 雖然偶然還是會參與, 而且仍然好錫妹妹, 但我們察覺到小B在行為上出現了好大變化, 變得呷醋, 變得愛爭寵, 少少事都變得愛大哭大鬧, 完全跟之前判若兩人.  雖然我知道有初生BB回家, 對於一個只有兩歲的家姐仔來說, 出現這些行為都好正常, 但我好多時亦會因為她的無理..野蠻而大聲罵她, 因為我EQ低囉, 而且小B總是愛挑戰我底線嘛, 結果每次總是忍不住口.  雖然事後我確實感到好內疚, 但眼見小B突然變得這麼惡攪..難教, 我真的快要發瘋啦!!

其實我想講我真係無大細超, 倆姊妹都同樣愛錫, 不過爸爸見我近日經常罵小B, 所以覺得我對小B變了, 亦因為這樣, 我的確有點唔高興架.  現在小B爸對住小B時, 就好像黃大仙一樣...有求必應, 其實真的有需要這樣縱容小B嗎?  雖然我知道現在最緊要給多點時間小B去適應這種改變, 而且亦要給她更多的關心與愛心, 但我好怕自己見她亂發脾氣時又會忍唔住呀, 或許我就是個失敗的媽媽吧, 唉...

幸好小B依然緊張妹妹, 未見有蝦妹妹的行為, 看來我要花更多時間去照顧小B的感受才行喇~

昨天, 自問我花多了時間在小B身上, 結果小B情緒又真的好像好一點啵.  雖然小B看似不會呷妹妹醋, 但原來對於小朋友來說, 是沒有一個會不呷醋的, 是我太大意忽略了小B感受, 真的好內疚好內疚好內疚呀..........


11 則留言:

  1. 是真的會呷醋ga! 自從apple出世, 大家都focus on apple身上, 忽略左apple ge 表哥 - 那時5歲的金豬. 金豬成日都話我地全部人都唔錫佢...所以我其實都好唔開針呢....你都加油. 一定要將件事控制得好好啊!!

    回覆刪除
  2. 加油呀~ 我返而覺得NB 的妹妹只係食同訓, 比較易處理, 反而小B已經懂事, 佢既情緒先係重點要處理呀~
    我覺得小B點都會呷醋架, 只係佢抑壓住, 收埋係心度, 我睇過D書, 話如果兩個一齊喊, 要處理左大果個先架, 同埋盡量抽出一D時間係你地兩個, 沒有妹妹的, 就算短短15-30 min 都好 . 等佢知道你地都係咁愛佢~

    回覆刪除
  3. 其實我一開始都無放好多時間係hannah 度,所以佢都對我不聞不問,日子耐左陪佢多d,.傾多d 計佢又會痴下我,我都覺得好 sweet.... 算啦,nb 未識呷醋,我地都係要將注意力放係大女身上先

    回覆刪除
  4. 好同意,始終係小朋友,而且小b 仲咁細,呷醋、爭寵真係在所難免,面對呢d 情況,大人EQ下降都人之常情啊.....
    依家唯有教好小b,等佢知道大家都好鍚佢,佢同妹妹都係大家的寶貝.....
    加油,我都支持你同小b ~~^^

    回覆刪除
  5. 照顧個大既感受先啦. 橫掂個細既仲未識呷醋...
    其實小b已經好乖喇...不過佢地咁細個, 未太識handle 自己既情緒

    回覆刪除
  6. 我朋友個B差唔多兩歲,對住個細妹都係錫嘅但始終仲細,媽咪抱完細妹要抱番自己,甚至指定要我朋友響抱細妹食奶個位抱佢。
    其實小B都好叻架啦,始終多一個分薄左父母嘅注意,都要少少時間磨合嘅,最緊要小B仲係錫細妹^^

    回覆刪除
  7. 你剛生完都要時間適應, 唔好太大壓力呀~ 加油!!!

    回覆刪除
  8. 同意樓上各位mama,new born食同訓,真係要多啲理解小b,告訴他二個都錫,姐姐比妹妹仲錫早左二年Tim, trouble two加初做姐姐仔,的確好難架,不過教好小b,妹妹b自然學姐姐,所以真係照顧家姐感受先

    回覆刪除
  9. 愛美媽媽要加油呀﹗只要你畀返多D時間小B佢就明你㗎啦﹗宜家發現都未遲㗎﹗不過有唔開心的話記得要同屋企人或者朋友講呀,舒緩吓D情緒好過谷埋谷埋嘛﹗

    回覆刪除
  10. 加油!始終大既覺得時間上是分簿左,我有一排仲覺得大既好麻煩攪攪震唔想理佢,諗起真係好衰。其實,想吸引我地注意!我地都係比心機同大既多溝通,慢慢習慣!

    回覆刪除
  11. 我都有咁既擔心,所以我會照顧南瓜仔先,有多餘時間先會陪南瓜妹

    回覆刪除