2013年8月28日 星期三

迦南幼稚園

每年8-11月, 都是報讀各大幼兒園的高峰期, 雖則不算怪獸的我, 仍在懶懶閒中, 但有睇我Blog的媽媽應該都知我一幫小B拿了出世紙後, 就已經開始報讀幼兒園了, 大大話話小B剛滿1歲時, 媽媽我已經幫小B報了6間學校啦, 雖然這6間幼兒園都不是什麼名校, 但要在學校少學生多的油尖旺區爭得一學位, 那媽媽我可以做的就只有可報則報, 最緊要快手, 待有學校收小B時再慢慢揀選吧.  (當然我好希望我有這個選擇的權利, 但結果還是要看小B的彩數啊.)

原本迦南於去年取消了學券後, 我已打消了報讀這校的念頭, 但想深一層...其實N班根本就不會有學券, 如果收的話, 最多讀一年再轉校, 反正明年我都會再為小B報讀些較好的幼稚園, 除非我心目中的那兩間心水學校已收取了小B讀N班, 否則都會再搵.
若然你都有興趣幫小朋友報讀迦南, 就要記住以下日子啦....

16.9 ~ 可於網上下載報名表

26.9 - 27.9 ~ 於指定時間親臨各分校遞交表格

善忘的我, 已於公司日曆大大隻字記下了~ 

沒有留言:

張貼留言